Millenium AV110 Cable Drum

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Z
AV110 haspel
Zuidpark 17.02.2018
Licht gewicht, compact.
Ik heb er 3x33m Cordial CSP1 kabel opgedraaid. Rolt makkelijk op, rolt iets minder makkelijk af. Qua dikte kan je hier dan wel 100 mtr op oprollen.
Voor zwaardere kabel een grotere, zwaardere haspel aanschaffen. CAT 5/CAT6 zou je hier ook makkelijk op kunnen doen
Rem kan beter maar doet aardig zijn werk.

Wat ik mis zijn een paar kabelklemmen/ klittebandjes om de kabeluiteindjes vast te maken

Verders niks negatiefs kunnen ontdekken.

Groeten,

Nico

F
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Feiko 08.04.2022
Is geen haspel voor zeer intensief gebruik, maar zal voor de gemiddelde hobbiist zeker voldoen.

handig ding voor weinig
D.I.S.C.O. 24.03.2019
thomann is absoluut de goedkoopste. wij hebben er dan ook twee,
1voor the sssnake MTS 124 - 15 multikabel, en 1 voor microfoonkabels. afbouwen gaat hiermee razendsnel en zelfs zangeressen kunnen helpen kabels rollen met zo een ding ;)

Prima Cable drum
ESanders 11.09.2018
Prijs kwaliteit is goed.

na veel en intensief gebruik word het allemaal wat gammel maar voor de prijs is het absoluut een goede drum.

Wanneer je 1x in de maand speelt zul je hier jaren plezier van hebben.

DjBenito 11.05.2017
doet zijn ding waarvoor ik het produkt heb aangeschaft.

Werkt prima
Anoniem 05.12.2016
Prima haspel voor een 50 meter lange XLR kabel. De haspel wordt al een jaar wekelijks gebruikt, zonder problemen.

TA
Fijn haspel
The Artist 25.06.2018
Fijn haspel, mooi formaat. Haspel loopt soepel en de doorvoergaten zijn handig om het uiteinde van de kabel door te voeren na oprollen (SDI of Cat)

Goede prijs kwaliteitsverhouding
Martijn* 05.12.2018
Prima haspel voor die prijs.