Millenium BD 100

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
k
Doet wat het moet doen
klaas4 01.11.2018
Heel compact en als je er een vlakke ondergrond voor hebt prima. Ik had geen zin in een extra boomstand dus probeerde ik deze. De hoogteverstelling is acceptabel, komt nét boven de helft van een 22" bass drum.
Lijkt me vooral makkelijk als je een kickport hebt, je kunt de poot dan onder de zijkant van bass drum schuiven. Helaas heb ik (nog) geen kickport, denk dat dit statief dan nóg handiger wordt. Probeer het eens, een normale stand kun je altijd nog proberen!

DB
Moer klemt slecht
Dirty Bird 14.12.2020
Moer klemt slecht, en de zwaardere microfoons blijven daardoor niet op de instelbare hoogte

Simpel en goed.
Anoniem 23.12.2016
Simpel apparaatje maar werkt goed, het uitschuifgedeelte zou een beetje langer mogen zijn.

L
Bij stands: ga voor het A-merk.
Louiestunes 28.12.2022
Slecht te plaatsen vooral, deze. Hij kwam in de bundel met een bassdrummicrofoon, maar ik heb heel snel een K&M stand erbij gekocht. Oh well, you can’t win ‘em all.

Kwaliteit
Djerbo 06.12.2019
Uitstekende stander. Stevig, duurzaam en de prijs is goed!

betroubaar, klein en goef
Giga 30.07.2022
Goed te hanteren en fijn te plaatsen. deze micstand is heel makkelijk mee te nemen en in kleine hoekjes te proppen.

Prima stander
Machilio 13.07.2023
Prima standertje voor de prijs. klemt niet heel stevig, maar net genoeg. Is wat onstabiel op niet vlakke ondergronden en op de laagste stand voor mijn Kickport al net te hoog. Verder heerlijk onopvallend.

PB
Bass Drum houder
PEAKY BLINDER 12.12.2023
Zeer tevreden van deze Bass Drum microhouder.
Behoorlijk zwaar, zo kan hij met de bass niet wegvliegen.
Echt top