Millenium BlackBox Cajon

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Jd
Cajon BlackBox
John de Jonge 16.11.2017
De box heb ik aangeschaft voor mijn dochter. Maar zelf ben ik razend enthousiast over deze goed betaalbare Cajon. De afmetingen zijn perfect (zelf ben ik 1.78 lang). De box heeft een fijne lage bass en frisse heldere snare sound. (Bij ons staat de box op een hoogpolig kleed) Persoonlijk had ik voor het aankoop bedrag niet de kwaliteit verwacht die ik heb gekregen. Daarnaast ziet de Cajon box er mooi en goed afgewerkt uit. Een aanrader dus wat mij betreft!

verassend goed
Jason76 23.03.2020
ik wist echt niet wat ik moest verwachten van een cajon van vijf tientjes, maar ben uitermate tevreden. hen geen seconde overwogen om hem terug te sturen echt helemaal naar mijn zit. gisteren met mijn maatje akoustic recordings gemaakt. ding kwam er prachtig uit de veren

EM
Goed geluid
EL MO 20.05.2020
Mooi afgewerkt en het geluid is ook OK!
Heel snelle bezorging en goed service.
Bedankt!

Marie73 30.01.2019
Mooi geluid , heel blij mee

goede cajon
Drum... 22.03.2020
Mooi geluid en een goede afwerking! Niet duur en goed geluid, dus ik ben er erg blij mee.

HB
Blackbox Cajon
Herman B 21.11.2023
Hoewel de afwerking iets netter had gekund is het een lekker bespeelbare cajon met een vol geluid.