Millenium BS-2222 Pro Set

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
t
Prima, maar niet perfect
tptWally 25.08.2019
Dit zijn prima standaarden, maar ze zijn niet perfect. Let erop dat je een inbus sleutel in de juiste maat (ik geloof de 'standaard' ikea maat) meeneemt, want soms moet je nog dingen aandraaien die los zijn gaan zitten. Verder werkt het allemaal wel goed en is het voldoende stevig en stabiel.

Y
Precies wat ik zocht!
YourSound 28.01.2020
Prima standaards. Super handig is de ingebouwde luchtdemper.
Mijn JBL's kan ik gecontroleerd laten zakken zodat ik ze er makkelijk vanaf kan tillen.

e
Millenium statieven
edwin71 05.11.2017
Afwerking ziet er goed uit en sterk.
Bijgeleverde tas stelt helemaal niks, voor schuurt meteen als. je de rits open maakt. Je moet dus alsnog een andere tas/zak voor aanschaffen.
Er zit een knel ring in het midden, deze is nog niet afgebroken.

top
PAEPE 05.11.2019
super set voor super speakers

prima koop
Anoniem 13.04.2016
De door mij aangeschafte luidsprekerstatieven bevalen goed. Ik gebruik ze voor het plaatsen van JBL EON, redelijk zware actieve luidsprekers.

Pluspunten: staan stevig, eenvoudig op te zetten

Minpunten: de transporttas is leuk om erbij te krijgen, maar voor herhaaldelijk transport is dit echt niet voldoende. Vraag mij af hoe lang de vleugelmoeren (van kuntststof) heel blijven.

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Anoniem 19.02.2017
Makkelijk in gebruik weet niet of de tas het lang houd maar de statieven zijn van prima kwaliteit