Millenium BS-2020S MK II

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Perfecte prijs kwaliteit
DiMario 12.07.2017
Gewoon een oerdegelijke tussenpaal.zeer robuust en stevig. Waarom zou je meer uitgeven als je voor deze prijs een tussenpaal kunt kopen die precies doet wat er van een tussenpaal verlangd wordt! Een echte aanrader voor elk sub/top systeem en elke eurocent waard

Stevig en degelijk gebouwd
Blackmount 30.10.2020
Gebruik ze icm een yamaha set.
Zeer stevige tussenpalen. Optie om te verhogen niet nodig gehaad, maar deze is ook degelijk uitgevoerd. Mooie degelijke zware kwaliteit.

DeLaFresco 23.02.2021
Stevig, solide tussen buis, werkt soepel, click hoogte verstel systeem werkt perfect en zeer handig

stevige nette tussenbuis
Anoniem 02.03.2017
dit product zou net zo goed de naam kunnen dragen van een ander bekend merk, maar dan zou de buis eens zo duur zijn waarschijnlijk. Dit is gewoon een net, degelijk en goed afgewerkt product. Het enigste wat ik aan te merken zou kunnen hebben is, kunststof doppen aan de bovenkant hierdoor heb je minder kans dat de speaker niet doet klemmen als je de speaker er weer vanaf wil halen.

DP
Millenium B’s-2020s mk2 luidspreker statieven
Dj Patje 01.07.2023
Super gemakkelijk in gebruik en zeer stevig afwerking super bij mij staan ze op laagste stand kan nog 3 keer omhoog 🤗

Mike27 19.09.2023
Jammer van de grote drukknop niet erg elegant. Goeie prijs kwaliteit