Mooi afgewerkte statieven
Will1 13.04.2018
Aangezien ik mijn drumstel niet verplaats wou ik niet teveel budget spenderen aan statieven. Toen ik de statieven uit de verpakking haalde was ik aangenaam verrast. Deze zien er helemaal niet uit als low-budget. Ondanks de lage prijs zijn ze stevig, mooi afgewerkt en zijn alle mogelijkheden aanwezig om je cymbalen goed op te stellen. De sleutels zijn vloeiend aan te spannen (wat soms een probleem is bij budget uitvoeringen).
Een negatief punt is misschien als je ze ver uitrekt, zijn ze iets minder stabiel. Zeker een aanrader.

Ro
Veel "hardwaar" voor je geld.
Rolf on Bass 09.08.2016
Heel goede standaard voor zijn geld. Al weer een tijd in gebruik bij mijn Jazz setje Genoeg lengte, hoogte en flexibiliteit. Ik vervang wel altijd bij al mijn standaards de schroeven door knijpsluitingen, dat werkt veel sneller maar is smaak. Zijn er geen minpuntjes? Nou eentje: ingeschoven is de standaard net te lang om in mijn hardwaretas te passen. Moet hem dus altijd in 2 delen in de tas doen.

l
Prima
luuk5 20.03.2022
Staat stevig en is eenvoudig te bedienen.

Handige boomarm!
Fijn dat hij ook nog eens goedkoop is👍🏻

echte kwaliteit voor het geld
Sybster 22.02.2021
voelt in tegenstelling tot de prijs totaal niet goedkoop, en is ook echt subliem. voor de prijs is er geen beter alternatief.
de base is een beetje hoog, dus als je graag een ride wat lager heb hangen, is dit misschien geen goed idee. Verder geen gebrekken ontdekt!

Ia
Super prijs/kwaliteit
Iemand anders 14.03.2021
Ik heb zelden een steviger standaard gezien. Het enige wat een beetje opvalt is dat de arm wat kort is, maar dat is zeker niet problematisch

BD
Prima budget stand
Bas Drummer 21.12.2018
Deze bekken stand is een goede keuze voor de beginnende drummer met een wat kleiner budget. Helaas is het minpunt van deze stand dat hij niet heel stabiel is, vooral als ik mijn zware china bekken er aan hang heb ik meerdere keren gehad dat deze omviel tijdens een optreden. Maar voor thuis/in de oefenruimte is deze stand prima.

Mooi statief
M.c.f. 19.08.2015
Ik heb dit statief gekocht om een china bekken op te hangen. Door de goede verstel mogelijkheden kan ik het bekken precies zo hangen zoals ik het wil. Mooie afwerking en stabiel genoeg.

Prima kwaliteit voor een vriendelijk prijsje
Jhz297 08.11.2022
Ben je op zoek naar een decent stand die ook nog vrij stevig is en niet prijzig ?
Dit is een prima keuze.
Heb het nu een tijdje en heb een 15” crash erop, no issues.
Good bye

t
werkt goed
theLeopard 22.05.2023
standd is stabiel en makkelijk te gebruiken