Millenium CBC-Set 03

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
RP
Ralph Pl. 02.10.2015
In mijn oefenkabine heb ik niet alteveel plaats ...dus zocht ik een bekkenstatief en beslist geen bekken standaard want daar heb ik geen plaats voor .O ja..en het mocht ook niet teveel kosten want het Tama ed spul is best wel prijzig!
Dan maar gekeken bij het eigen merk van Thomann.... Millenium.....Ik vond dus dit statief wat in de reviews er best wel goed vanaf kwam!IK heb er geen spijt van vooral omdat ik er geen loodzware enorm grote bekkens er op zet!Een Splash of een Icebell...totaal geen probleem .Is goed uitterichten en blijft mooi op zijn plaats.
Kijk...de afwerking is natuurlijk niet zo mooi als bv Tama oid. Maar vergelijk de prijs eens.Voor dit geld een koopje en het ziet er ook nog niet eens slecht uit!
Ik heb wel een fatsoenlijke rackklem er bij gekocht bv die van Dixon...betaalbaar en ook niet slecht.Zo heb je een betaalbaar setje ...PRIMA THOMANN!

Cheap-ass cymbal boom
Anoniem 11.05.2016
Dit is een van de goedkoopste cymbal houders die ik ben tegengekomen. Puur, omdat het kon heb ik er een gekocht en moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. Door de inschuifbare boom arm is hij zeer compact te maken, maar hij kan ook een behoorlijke rijkweidte aan. Je moet er echter geen dure grote bekkens aan hangen, want de clamp is niet zo heel best. Zware bekkens kunnen hierdoor gaan draaien en uiteindelijk je kit beschadigen of nog erger; gewoon naar beneden vallen. I.c.m. een millenium 12" splash is er echter helemaal niets aan de hand.

De stand heeft een fikse dikke kunststof sleeve over de schroefdraad zitten zodat je eigenlijk geen last hebt van keyholing, ook niet na een aantal maanden zwaar gebruik.

De viltjes zijn wat dun, maar in principe voldoende voor bekkens die niet al te strak moeten zitten (kleine crashes en splash bekkens).

De bouw kwaliteit is anders dan we gewend zijn van merken als Pearl, Tama, Gibraltar en andere A merken qua hardware, maar dit zit hem vooral in de kleine details zoals materiaalkeuze voor wingnuts en het net niet netjes afgewerkte metaal. Voor de prijs is het echter een prima apparaatje.

p
perfecte extra bekkenhouder!
pgmei 16.08.2017
blij dat ik deze bekkenhouder heb aangeschaft! voor weinig geld heb ik nu een extra bekken aan mijn drumkit kunnen toevoegen.
ideale aanvulling; echt een aanrader voor elke drummer!

L
alle waar naar zn geld
Lennaert 18.05.2020
Voor weinig geld moet je niet te veel verwachten. Het is niet echt stevig en wankelt. Geef je daar niet om en wil je gewoon geld besparen? Dan doen!

Functional and cheap
Arlo081 15.11.2017
no much to say about his item as it is a simple harm for cymbals.
nicely packed and received quickly (thanks thomann as always).
easy to built up and take down therefore it is a perfect solution for players on the move.

uitstekend voor een splash of ander klein bekken
Anoniem 15.08.2016
Besteld voor een 10" splash-bekken.
Daar is dit artikel uitstekend voor geschikt.
Eenvoudig is het bekken in allerlei standen te zetten.