2083 Klantenbeoordelingen

Large volume
Jason1000 08.07.2021
Instead of using it as a cajon bag, i purchased this product as a traveling bag. Very large and sturdy, I have experience of 2 months with it, packing roughly 20 kg.

Drawback: the plastic feel, but that is what you expect for bags in this price range

DJ
Just what the doctor ordered
Dirk Jan 20.08.2021
Prima passende gigbag voor mijn Duende Cajon, wat een kwaliteit voor dat geld, in het ruime voorvak kan ik mijn bladmuziek en nog wat klein spul meenemen.
Precies wat ik zocht.

p
Precies wat ik had verwacht...
pgmei 19.08.2017
Deze Classic Cajon Bag van 'Millenium' is precies wat ik had verwacht: mooie, sterke en goed afgewerkte bag! Zeer makkelijk te hanteren!
(Ik heb overigens steeds goede ervaringen met het merk 'Millenium' van Thomann).

Fijne tas om cajon in te vervoeren
Jameshond 14.08.2020
Fijne tas, verschillende merken cajon passen er in. Er zit ook een handig opbergvak bij om nog wat klein spul mee te nemen (geen idee wat je bij een cajon nog nodig kunt hebben, maar het kan).

RD
Stevig!
Richard Drumt 09.04.2019
Goede tas voor mijn Schlagwerk cahon, past precies, goed afgewerkt aan zowel de binnen als buitenzijde.
handige draagriem, handvatten ook goed, striemen niet in je handen bij langer vasthouden.
Al met al goede tas dus, niets op aan te merken.

Goede hoes voor mijn cajon
Energiek 21.07.2023
Goed afgewerkte hoes voor de Cajón. Hanteerbaar en goede prijs. Verzending was prima.

s
Prettig geprijsd en toch voldoende bescherming voor cajon
sendanor 26.09.2020
Ik heb pas sinds kort een cajon, maar ik kan zeggen dat deze prettig geprijsde cajontas de aanschaf waard is: goed genoeg gevoerd, prettige handvaten en vooral stevig genoeg om de cajon in te kunnen vervoeren. Zelfs voor mijn krin bleek hij goed passend te zijn. Aanrader.

M!
Super koop
Mat !O! 23.02.2019
Ik gebruik deze tassen voor transport van Yamaha actieve monitors.
Ik heb ze nu lager dan een jaar en gebruik ze iedere week.
ze houden zich zeer goed.
Top product, zeker voor dat geld.

k
Geweldige tas, prijs-kwaliteit is top!
kimpepp 14.05.2018
Een erg sterke tas waar naast de cajon plaats is voor een cajon kussen (bovenop cajon) (bijvoorbeeld van Meinl; ook aanrader!) en ruimte voor papieren etc. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

C
Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding
ChrisDR 26.05.2019
Voor deze prijs kan je geen betere flightbag vinden. Ik heb er in totaal 5 die ik gebruik als flightbag voor molton backdrops. Zo zijn ze beschermd tegen vocht en vuil en betaal ik mij niet blauw aan vergelijkbare flightbags of cases.