Millenium GS-2001 A

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
F
mmoie stabiele standaard
Frenkyb 23.02.2022
besteld bij Thomann omdat deze standaards er stabiel uitzien en m'n contacten en bestellingen altijd snel geleverd zijn, de enige order die later werd geleverd was die van een Alhambra klassieke gitaar die door corona niet op tijd kon worden geleverd. geen schuld van Thomann en Alhambra maar alle respect voor de Spaanse gitaar bouwers die ondanks veel besmettingen, personeelstekort dus toch nog op een redelijke termijn konden leveren. Petje af daarvoor.

Simpel, maar effectief
GreyGull1977 06.03.2022
Een gitaar-stand is natuurlijk vrij simpel, en moet een paar dingen goed doen, deze stand doet precies wat 'ie moet doen, en heeft voor waar ik 'm voor gebruik, geen minpunten.

Keurig!
Anoniem 19.01.2016
Deze stand staat als een huis. Zodra mijn gitaar erin staat staat deze goed en stevig op zijn plaats, dankzij de goede grip die de stand heeft. Ik heb geen minpunten gevonden, het was voor mij een uitstekende koop!

SV
Prijs bescheiden / Kwaliteit Oké 👌
Sef V 09.11.2022
Stabiliteit en afwerking kunnen zich meten met veel duurdere exemplaren.
Chapeau Thomann

Y
Prima voor dit geld
Yoast 03.10.2018
Gitaar staat er voldoende stabiel in. Je moet er niet tegenaan lopen want dan valt hij eruit. Klapt makkelijk in en uit elkaar. Voelt voldoende robust, een klein verbeterpuntje zou kunnen zijn dat het mechanisme niet 'lockt'. Maar voor dit geld is het echt een prima standaard.

Super voordelige en aardige standaard met wel met beperkingen
HKLEIN 05.03.2021
Dit is een super voordelige en stevig gebouwde standaard, echter wel met beperkingen. Het schuimrubber om de metalen standaard kan uw lak van de gitaren aantasten! Let dus op daar mee! Oplossing is een stoffen hoesje om de onderste staanders te maken, dan is dat probleem opgelost.

Verder voor dit geld mag je echt niet klagen! Het is een goed gebouwde en stevige metalen standaard en voelt heel stabiel aan.
Nadeel is in vergelijking met duurdere standaards dat deze in ingeklapte staat meer ruimte in neemt dan de gemiddelde standaard. Maar het blijft value voor heel weinig money! Dus wel koopaanbeveling!

L
LoAerdts 11.04.2023
Mooie stand, staat leuk op mijn kamer en doet zijn taak goed, zeker het bestellen waard!

Mz
Mila zar 09.11.2021
Staat mooi in de kamer, en is functioneel.

Houdt het goed vast
Gebruiker19746 06.02.2023
Goed statief, een klein profiel maar houdt de gitaar goed

Doet wat het moet doen
Arauna 23.09.2020
Ik zou het statief niet perse mooi willen noemen, ik had liever een ophangsysteem gehad (maar ik mag helaas niks in de muur boren waar ik woon), maar het doet wat het moet doen. Mijn gitaar staat nu mooi tussen de planten en is behoed voor schade door omvallen.