Millenium HB5A Hornbeam BK

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Fijne stokken maar erg breekbaar.
Thomassss 29.01.2018
De drumstokken liggen lekker in de hand maar geven weinig grip door de gladde afwerling. Ook zijn ze erg breekbaar, bij mij na 3 studio sessies al gebroken.

PRIMA STOKKEN
Tjebbe 13.05.2022
Ik drum al jaren met deze stokken. Qua prijs/kwaliteit verhouding zijn ze goed. Ze gaan iets minder lang mee dan andere stokken, maar zijn veel goedkoper. Ze zijn goed in balans en voor mij het juiste gewicht. Kortom; ze spelen lekker en zijn goedkoop!

erg goede drumstokken
Drummertje1908 31.10.2017
Het zijn erg goede drumstokken om lekker hard mee te slaan. Ook een goede prijskwaliteit en een mooi design.

Kwalitatief niet zo best
Marc_Dark 11.07.2017
Heb deze stokken 3x gebruikt en bij de derde keer was er al één gebroken. Ik speel Deathmetal misschien kunnen deze stokken het harde werk niet aan ;)

g
Goede stokken voor de prijs
gommans42 08.04.2019
Fijn om mee te spelen, niet zo goed als Vic Firth's, maar het komt aardig in de buurt