Zeer stabiel, perfecte prijs
Anoniem 13.01.2017
Met de Millenium HH-902 Pro hi-hatstandaard haal je een zeer stabiel stuk hardware in huis voor een schappelijk prijsje.

Doordat de standaard niet drie maar twee benen heeft, krijg je extra ruimte voor de benen van je snarestand en bijvoorbeeld een dubbelbasspedaal. Voor die extra voetenruimte kocht ik de stand en dat bevalt zeer goed.

Het gemis van een derde been valt niet op omdat je het pedaal waar je voet op rust na het uitklappen met een regulier sleuteltje (overigens niet inbegrepen) kunt vastzetten. Dat werkt echt heerlijk en zorgt er dan ook voor dat ik geen verschil in stabiliteit merk maar wel met veel meer gemak mijn pedalen en hardware kwijt kan. Tevens kun je het voetpedaal ook vastzetten als het omhooggeklapt is. Wel zo handig want met andere hi-hatstands heb je vaak dat het pedaal steeds bij het tillen naar beneden blijft vallen.

Omdat de hi-hatstandaard net een tikkeltje langer is dan mijn vorige past die net niet in mijn hardwaretas. Gelukkig is dat ook geen probleem omdat de stand goed uit elkaar te halen is. De twee delen passen goed in de tas, en gaan gemakklijk en en uit elkaar.

De kop waar de hi-hat zelf op rust is net als de clutch zeer degelijk. De hi-hat zit stevig vast en de top en bottom hi-hats zijn simpel in een goede positie te stellen.

Zoek je een hi-hatstandaard die meer vrije voetenruimte creëert zonder dat je daarbij stabiliteit opoffert. Als je niet te veel geld wilt besteden of als het enkel voor in de oefenruimte is, overweeg dan zeker de Millenium stand. Voor het geld krijg je echt een oerdegelijke stand.

Bp
Goede betaalbare tripod hh standaard
Black page 18.06.2021
Ontzettend fijne tripod standaard. Alles functioneert gewoon uitstekend. Het is niet de standaard die meegaat. Dus ik weet niet hoe goed de standaard bestand is tegen veelvuldig opzetten en afbreken. Ik vermoed dat de standaard daar wel tegen kan. Prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend.

k
drum
klopper 07.04.2021
Gebruik hem thuis ik ben een oudere beginneling voor mij prima.
Netjes afgewerkt staat stevig en doet wat hij moet doen.
Zeker voor deze prijs.

Great hihat stand with a little anoyance
Spik 22.11.2017
The stand is great, its sturdy, heavy (which I personally like ) the locks at the base of the pedal really help and make it unmovable the only downside would be that the rod spins more than other hihat stands which can be annoying when you play e-drums. But for the price its probably the best hihat stand you can get.

HiHat met één poot te weinig en tóch stabiel
Rinus 09.01.2018
Deze HiHat doet wat hij moet doen. Ondanks één poot minder staat hij zeer stabiel. Daarnaast zijn er voldoende afstelmogelijkheden zodat iedere drummer hier profijt van kan hebben.

Een PRO-fessionele Hi-Hat voor een zachte prijs!
Anoniem 13.08.2016
Veel drumkits heb ik de afgelopen jaren gecombineerd met de Millenium Pro-serie hardware (voor zowel live optredens als zowel studiowerk). Zo ook deze HH-902 Pro Series Hi-Hat. Een super degelijke, mooi afgewerkte Hi-Hat standaard die zeker niet onder doet voor de bekendere merken.

Vrijwel alles aan deze Hi-Hat standaard is aan te passen aan jouw eigen voorkeuren. Ook is deze tweebenige Hi-Hat standaard makkelijk te combineren met de dubbel bassdrumpedaal doordat je de in iedere gewenste stand kunt aanpassen / draaien. De Hi-Hat standaard is makkelijk mee te nemen en door zijn memorylocks weer eenvoudig in elkaar te zetten (in de juiste positie).

Kortom: Een PRO-fessionele Hi-Hat voor een niet professionele (zachte) prijs!

RD
Nice hat, very heavy.
Rob Dutchdrummer 31.07.2023
Like all the Millenium hardware I know, the building quality is very good, the chrome stays beautiful forever and they will stick with you for many years. Two legs and very stable.
But this one is super super heavy, making a full touringbag with Millinium stands hard to move.

Super hihat
Drumtechnick 06.09.2023
Recentelijk deze hihatstand aangeschaft.
De kwaliteit is zeer hoog en goed afgewerkt, doet niet onder voor de gerenommeerde merken.
Prijs kwaliteit is dik in orde!