4 / 5

Millenium MDT4 Drum Throne Round

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
geen beste kruk
ThingMan 19.05.2021
Zelfs voor het geld zou ik deze kruk aan niemand aanraden. Geef wat meer uit en je hebt waarschijnlijk meer waar voor je geld.
Instelbaarheid is tamelijk 'flimsy'. Hij staat verder wel stevig, maar het zitvlak is wiebelig en loopt uiteindelijk los.
Alle waar naar zijn geld, dat zal vast hier opgaan.

Als een koning op zijn troon
Smommy 04.03.2022
Eenvoudig te (de-)monteren. Een stevig zitje achter de drums, met het gevoel als een koning op zijn troon. Een stabiele driepikkel die ervoor zorgt dat er comfortabel kan worden gedrumd.

JD
Wat je verwacht voor de prijs
Jonas D 14.02.2021
Deze drum stoel kwam bij een set die ik hier heb gekocht samen met een drum. Ik ben heel blij met de set en de service van Thoman maar de grote draadstang van de stoel komt soms los dit is een klein probleem dat wel vervelend kan zijn maar je kan niet alles verwachten voor die prijs. In het totaal vind ik het nog een goede stoel en gebruik ik hem graag.

dR
drummerrrrr-rrrrroffel RRLLR 31.12.2021
gewoon een prima drumkruk, zeker voor thuisgebruik!

p
Prijs kwaliteit
pestel 16.11.2021
Ik kocht dit voor onze harmonie. Wij gebruiken dit wekelijks 1 keer. Waar voor je geld!

b
Doet het werk maar verwacht niet te veel
bob12345 18.07.2023
Deze budget kruk is een goede uitkomst als je niet te veel geld uit wilt geven. Het product werkt naar behoren maar voor 40 piek moet je natuurlijk niet te veel verwachten. Voor mij is deze kruk prima als piano/drumkruk. Je kunt de kruk tot redelijke hoogte afstellen, er zit wel een beetje speling op dus wiebelt wel een klein beetje.

Wiebelig
Gepatto 02.12.2023
Helaas niet toereikend voor mij. De ring om het schroefdraad is niet echt vast te zetten. Hij draait weer los zodra je ook maar een klein beetje beweegt. Daardoor wiebelt het zitvlak. Het kussen is ook niet echt stevig genoeg.

Toch maar wat meer geld uitgeven voor iets fatsoenlijks.

sm
beginner
siebe m. 05.01.2021
deze stoel is perfect voor de beginnende drummer.
wanneer je op zoek bent naar een eenvoudige maar wel goede drumstoel vind ik deze perfect.voor zijn prijs is dit een fijne stoel.enige nadeel is wel dat deze een zeer zacht kussen heeft dus als je er lang opzit is dit minder aangenaam

Super fijne Throne
AccursedGuard 16.11.2018
Ik heb deze Throne gekocht samen met mijn eerste drumstel. Het in elkaar zetten was heel makkelijk en hij zit ook heel fijn. Ik zit vaak lang achter mijn drumstel dus zit ik ook lang op de Throne, maar hij blijft comfortabel.

Het enige nadeel is dat het instellen van de hoogte redelijk lastig was om uit te vogelen. Maar hij stond al goed voor mij, dus ik heb geen bezwaar

K
Kusters 04.11.2015
de gehele bundle en kruk is degelijk stevig matriaal en hij werkt nog steeds zit er 1 uur per dag op dus happy met dit krukje ik zou iedereen aanraden bij thoman te bestellen en ook al gedaan .thnks voor de goede services