4 / 5

Millenium MS 2003

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
vooral leuk in een studio
MikeLucasv 25.09.2020
ik heb deze microfoonstandaards vooral gebruikt om overheads uit te versterken bij drumkits.
ze zijn getest in live en studio situaties.
voor de studio zijn ze heerlijk goedkoop en makkelijk te gebruiken. mits je vloer stabiel is kun je ze makkelijk gebruiken op volle lengte/hoogte.
hetzelfde geldt voor live situaties: bij een stabiele ondergrond kun je ze goed gebruiken op de hoogste stand, echter bij een onstabiele ondergrond heb ik ze weleens vast moeten tapen aan de grond omdat de balans snel zoekraakt.
voor zang (ook naast een instrument) zijn ze perfect en heerlijk licht om mee rond te lopen. zeker een aanrader.

C
Fijn statief voor de prijs
Constantijn 11.02.2018
Ik ben erg blij met deze standaard. Hij is erg goedkoop en is zeker aan te raden voor simpel werk (bijvoorbeeld versterker opnames). Hij staat alleen niet heel stevig dus als je veel beweegt op bijvoorbeeld het podium, kan dit een probleem zijn. Kortom, een aanrader voor simpel/thuiswerk.

F
Kan ermee door
Falcoo 13.06.2021
Kwalitatief is hij goed gebouwd, wel kan het, als je er een wat zwaardere mic aan hebt hangen, hij omvallen als je hem helemaal uitgeschoven hebt naar een kant, ook is hij erg wankel. Desondanks doet het zijn ding, en zeker voor de prijs.

NR
Niet top notch maar does the job
Nickname Rick 31.05.2021
Dit is niet echt een super handig, hanteerbaar statief. Klein beetje gammel is die ook wel. Maar als die eenmaal staat in een opname-setting is het natuurlijk prima. Zou deze niet meenemen op een live-podium, want dan trap je 'm zo uit elkaar.

g
Stevige en betrouwbare microfoon statief
guita 05.06.2018
Ik gebruik hem regelmatig, thuis maar ik neem hem ook vaak mee om bij gigs te gebruiken.
Het is een sterke en stevige statief, makkelijk in elkaar te zetten en weer uit elkaar te halen, en als hij eenmaal staat dan staat hij ook meteen goed. Buigt helemaal niet onder het gewicht van de microfoon, zoals nogal eens bij statieven van een lagere kwaliteit gebeurt.
Dus kortom een fijne en betrouwbare statief voor elke omgeving.

c
cedricdegruyter 15.06.2017
I kocht het statief als onderdeel van één van de studiopacks, samen met een t.bone microfoon. Helaas kan het statief het gewicht van de microfoon niet dragen, de arm uitschuiven lukt niet en de moeren vastdraaien evenmin.

De algemene kwailiteit mag wel beter. Niet aan te raden.

n
topproduct
nonamee 09.05.2021
voor zijn prijs is er niks te klagen

Microfoonstandaard tegen kleine prijs
Anoniem 17.11.2016
Deze zwarte microfoonstandaard heeft een arm waardoor de microfoon goed te plaatsen is voor de bron. Hij kan lekker hoog, wat vooral handig is als je een lange zanger(es) hebt. De standaard is redelijk degelijk, maar verwacht er niet al te veel van. De klemmen zijn niet van de beste kwaliteit, dus de standaard wil nog wel eens een beetje zakken. Dit gebeurd vooral als je de arm een stuk uitschuift. De balans is dan weg en de zwaartekracht doet zijn werk. Als je het allemaal een beetje beperkt is het een goede microfoonstandaard.

De microfoonstandaard is goed te gebruiken en heeft een groot bereik. Qua degelijkheid is hij misschien niet aan te raden voor tourende bands of drukbezochte podia, maar bij iets minder gebruik verwacht ik dat deze standaard aan alle verwachtingen voldoet!

g
Millenium MS 2003 met koffer
gitaarpenk 11.12.2020
Prima, degelijke statief ! fijne draai mechanisme !

cs
prima hengels voor niet te zwaar material