Millenium PD-122 Pro Bass Drum Pedal

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Fantastisch basedrum pedaal
Marceldrums 16.01.2019
Ik heb dit pedaal zo'n 5 jaar geleden gekocht voor mijn elektronische Roland drumstel dat ik gebruik bij repetities voor musicals op locaties door heel NL. Het is mijn beste aankoop ooit, heb er vorig jaar 1 bij gekocht voor mijn akoestische set. Alles is instelbaar en daardoor volledig naar eigen wens in te stellen. Het pedaal is zeer stabiel, er zit een handige stem/drumsleutel geluidloos langs de linker staander bevestigd en de delen die moeten bewegen lopen uiterst soepel. Daarnaast ziet het pedaal er ook nog eens heel mooi uit! Bijzonder veel waar voor je geld, een super product!

Nog steeds tevreden over de drumpedaal
Apelaintje 04.04.2018
Heb deze drumpedaal nu al een paar jaar.. ( +/- 4 Jaar )
Word meestal gebruikt in de drumlessen door leerlingen, dus heeft al flink wat te verduren gehad..
De veersterkte is goed en makkelijk te regelen,,, ( is nodig bij jongere kids) ,na elk seizoen gaat alles even los en word schoongemaakt.
Bij goed onderhoud kan je zo iets toch lang gebruiken..
Het is heel soepel en de voet heeft een goede houding..
Door de antislip rubber onder de voetplaat kan het bijna niet verschuiven,,, (bij laminaat,Tegels,, kan het verschuiven tijdens het spelen) maar daar zijn weer drummatten voor natuurlijk.

Mooi en degelijk
Woodys 22.04.2019
Mooi en degelijk
Ziet er goed uit en werkt zoals het hoort
Makkelijk de veerspanning in te stellen
Mooie oplossing voor je drum sleutel zit op je pedaal bevestigt
Heb hem nu 5 jaar en ben zeer tevreden
En zeer betaalbaar

K
perfect
Kuni! 06.08.2019
ideaal voor voetslagwerk (bv. neerliggende cajon), goed gebouwd

AL
Top pedaal
Alain Labrie 13.12.2019
Top bas drum pedaal voor idioot weinig geld! Heel goed af te stellen en gemaakt om lang mee te gaan. Absoluut geen goedkope rommel, integendeel. Ik vraag me wel af hoeveel kinderarbeid er zit in de Millenium spullen gezien de ongelofelijk lage prijzen. Los daarvan ben ik er zeer blij mee .

Is niet makkelijk hanteerbaar
Slayer! 15.10.2023
Als ik deze kick pedel gebruik stuiter hij nogal op mijn base drum

OK baspedaal
TijsM 12.04.2020
Deze pedaal is prima voor de prijs, maar als je het budget hebt, zou ik gaan voor een iets duurdere pedaal. De pedaal is heel licht, en ik vind het zelf fijn als een pedaal redelijk zwaar is, maar deze pedaal kan niet heel zwaar worden ingesteld. Verder een prima baspedaal.

pd 122 pro bass drum pedaal
Anoniem 22.01.2017
Goede afwerking en erg makkelijk af te stellen naar eigen wensen.

Anoniem 27.01.2023
Stevig goed pedaal, makkelijk af te stellen