Millenium Pro HW-750 Hardware Pack

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
JD
Beginners set.
Jonas D 14.02.2021
Ik heb deze samen gekocht met een set van een drum die met alles inbegrepen kwam. Het pedaal is redelijk stevig en gemakkelijk te verstellen met een drumsleutel wat al een grote plus is. Je mag er natuurlijk niet alles voor verwachten maar voor een beginner zoals ik is dit meer dan voldoende om mee te oefen en te spelen. De standen voor de bekkens en de snaredrum zijn stevig maar de vilten zijn te dun waardoor je geen druk op de vilten kan zetten en de bekkens redelijk los hangen dit is niet zo'n groot probleem en dit verschilt ook wat je het best vind op dit gebied. De hihat stand is ook stabiel maar de veer is redelijk los dit veranderd ook naar gelang je liever een stugge of meer slappe veer hebt. In het totaal ben ik blij met de afwerking en kwaliteit van deze set.

Lekker stevig
Anoniem 10.07.2016
De goedkope sets gebruiken veel plastic, dat is minder robuust. Dit is de meest betaalbare set met gewoon goed metaal, lekker stevig en netjes afgewerkt. Aanrader!