Millenium SS-801X Pro Series Snare Stand

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
Mooie stand!
Repthyl 30.01.2020
Deze snare standaard doet precies wat 'ie moet doen! Het afstellen gaat erg soepel in alle opzichten. Het staat stevig en voelt stevig. Ik heb er een 6.5" steel snare op staan waar ik hard op los ga, geen probleem!
Ik klap dit standaard wekelijks in- en uit elkaar, ook dit zonder problemen.

Ik heb geprobeerd te zoeken naar verbeterpuntjes maar ik kan ze niet vinden. Ik ben zeer blij met deze aankoop!

niet duur, wel erg goed
Wasko 25.06.2021
heb deze standaard al zeker 4 jaar geleden gekocht en hij is al naar heel wat gigs geweest (>50). inklappen, uitklappen, vervoer in een grote hardware tas: geen probleem voor deze standaard. Niets kapot, nog net zo stevig en soepel als de eerste dag. Doet wat dat betreft niet onder voor een DW. hulde!

Super
Bijlman 01.01.2020
Geweldig product. Mooie afwerking. Stevig en heel goed af te stellen. En zeer goede prijs.

Hitmark. 29.05.2022
Goede standaard.
Maar kan snel omvallen. voor het geld is het een prima snare stand.

RP
Snare stand
Ralph Pl. 19.09.2015
Voor mijn gebruik uitstekend en goed aftestellen..prima materiaal voor het geld!
Het kogelgewricht is goed ...maar gebruik dit met gevoel dan gaat ie lang mee!

Snare stand uit de pro serie
Anoniem 08.03.2016
Als je voor weinig geld een sterke en goede snare stand zoekt die erg stevig en degelijk is moet je deze kopen.
Gewoon een erg goed ding.