Millenium Still Series Cymbal Set reg.

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Wow!
Brandon Commandeur 14.03.2021
Het was in het begin even aftasten, zal ik ze bestellen, houden of terugsturen?

In de studio klinken ze bij mij geweldig. Ik speel met dode toms en met dempingen (Ringo Starr, the Beatles). In de bekkens zitten veel high en mids wat voor de opname geweldige sounds zijn. Als overhead gebruik ik een shotgun mic die deze bekkens geweldig registreren. Op de opname worden deze kanalen meteen door een compressor-limiter geloodst.

Beslist geen bekkens voor live, maar in de studio ideaal! En ook gewoon lekker om mee te oefenen. De hihats reageren lekker soepel.

Voor anderen lekkere oefen bekkens, maar in mijn geval hele fijne studio/opname bekkens! Blij mee!!

Max1234567890 18.12.2020
Voor de prijs een goede bekkenset. De bekkens zijn licht, mocht je hard slaan is dit mogelijk lastig om er langdurig op te 'crashen'. De Hi-Hat is relatief luid ten opzichte van de rest maar klinkt goed. In combinatie met silent-stroke vellen op een drumstel de ideale combinatie.

Thuis gebruik ik ze voor het oefenen en voor het repeteren met de band waarvoor de beiden goed zijn. Erg tevreden met mijn aankoop. Het verschil met de duurdere merken (Zildjian / Sabian) weet ik niet maar persoonlijk neig ik niet naar die merken met de ervaring die ik heb.

m
precies wat ik verwachte
michieldamen 24.01.2020
na een tijdje kijken wat ik wilde voor mijn oefenset besloten deze set te bestellen.
ik heb hier nog geen dag spijt van gehad, ik heb de set in oktober 2018 aangeschaft en het is nu januari 2020.
mijn bekkens zien er nog steeds super uit, klinken mega en geen deukjes vervormingen of iets geks(ondanks dat ik zeker niet zacht speel en voornamelijk metal 5 dagen in de week).
de crashes hebben een mooie klank en de ride is ook erg goed.
de chick van de hihat is zuiver en heeft een mooie sustain.
ik raad deze set absoluut aan !!

SW
Perfecte oplossing
Sabbathian Wisdom 14.07.2022
Geen klagende huren meer! Een knalharde drummer gewoon in een rijtjeshuis, dat kan natuurlijk niet. Maar het zijn mooie tijden voor muzikanten en in het bijzonder voor drummers.

Deze silent stroke bekkens zijn perfect voor de drummer die het zat is klachten van buren te krijgen over geluidsoverlast, deze bekkens in combinatie met silent stroke drumvellen op de ketels, zijn perfect. Het geluid is prima, bespeelbaarheid hetzelfde als een ‘normale’ kit, ik kan het echt aanraden.

Effectief en mooi.
Stringman 21.10.2022
Eenvoudige oplossing die voldoet. Voelt als normaal bekken met slaan, maar mooi zacht qua volume. Goede oplossing die er ook nog eens fraai uitziet.

L
Na uitboren perfect!
Louiestunes 28.12.2022
Ik heb hier twee sets van, voor thuis en in de oefenruimte. Scheelt zo veel herrie, en geven nog een heel acceptabel geluid, vind ik zelf. En zoveel goedkoper dan de concurrentie. Dus hoe krijgen ze het dan voor elkaar om de gaten voor de standaards te klein te maken, zodat je eerst met een staalboor aan de slag moet voordat je ze op kunt hangen?’ Maar ja, daarna dus alleen maar genieten, voor weinig.

Prima voor thuis!
Robocopthethird 02.03.2024
Deze bekkens zijn zoals beloofd een stuk stiller dan normale bekkens.
Ze voelen evengoed wel aan als gewone bekkens, misschien iets stugger maar sowieso beter als die plastic troep.
In combinatie met mesh vellen kan ik echt lekker voluit repeteren thuis zonder dat ik daar anderen mee tot overlast ben.
En dan ook nog eens erg voordelig!, ik ben er erg blij mee.

Goed om te oefenen
Huibertus 04.04.2023
Je koopt deze natuurlijk niet omdat je een fantastisch geluid wil, maar het zou je nog verbazen wat je krijgt voor je geld. De ride is droog en ‘pingt’ mooi, de extra crash is een fijne toevoeging.