Millenium T51 Drum Brushes

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
p
Goede drum-brushes
pgmei 17.08.2017
Liggen fijn in de hand en schuiven gemakkelijk in en uit.

Beetje mager in de uitvoering
Anoniem 26.01.2016
De brushes zijn een beetje mager in de uitvoering en één van de brushes blijft niet lekker zitten op het ingestelde punt wat overigens wel op te lossen is door een kleine correctie met een hamer. Al met al toch een redelijk bruikbaar geheel voor een erg lage prijs.

Je krijgt waar je voor betaald
Huibertus 04.04.2023
Je betaalt niet veel, je krijgt er niet enorm veel voor terug, ze zijn goed om eens brushes uit te proberen, bij mij schuiven de handvaten wel de hele tijd terug als ik ze gebruik wat irritant kan zijn bij langer gebruik.

Plots uit elkaar gevallen
GdV2000 25.01.2024
Anderhalf jaar in mijn bezit gehad, maar eigenlijk sporadisch gebruikt. Toch zijn tijdens het spelen vandaag plots alle losse stalen draadjes uit de borstel gedonderd. Geen plezier om op te ruimen zal ik je vertellen, maar voor deze prijs weet ik ook niet of ik beter had moeten verwachten.

l
Perfect voor beginners
luuk5 20.03.2022
Simpel maar stevig

Prima kwaliteit en handig in gebruik.

l
Bad quality
loes 12.04.2022
slechte kwaliteit, na 5 keer gebruiken vielen van een van de stokken gewoon de brushes eruit!

L
Good product for the price
LauraBrink 15.01.2022
It would be a nice feature if the handle would lock into place, it’s pretty loose and it feels cheap. But for the price it’s a great product and it plays fine

Fun but not more than that
Spik 22.11.2017
theyre pretty fun to use and I'll use them when a student comes but they wont stay in place, dont sound that great and dont feel that great either. I would spend a little extra and buy some decent ( wood handle ) brushes.

Q
blijven niet mooi uitgeschoven
Quintensegers 22.04.2019
er zit geen klikje in waardoor deze open blijven, wel een vernauwing. maar dan moet je af en toe terug eens uitduwen.

V
Top