Moog EP-3

Degelijk maar er is beter
Stevensson 20.07.2020
Doet uiteindelijk wat het moet doen, maar het pedaal is vrij hoog waardoor het mij minder geschikt lijkt voor gitaristen (eerder voor toetsenisten). Ht is nochtans de expressiepedaal die door Earthquaker Devices wordt aangeraden. Ik ga er zeker mee door, maar ik weet gewoon dat er betere expressiepedalen bestaan voor mijn doeleinden.

Losse kabel
Ruud2312 22.06.2017
Niks verkeerds, maar wat ik ideaal vind aan dit pedaal is dat de kabel los van de kast zit. Hierdoor is het een efficiënt pedaal met inpakken.

Het pedaal is gemaakt van aluminium en zit stevig in elkaar. De range is in te stellen met de potmeter aan de zijkant.

Een nadeel vindt ik de hoogte van het pedaal. Mijn FC7 staat direct op de grond, de EP-3 is 'verhoogd' als het ware. Moet je gewoon aan wennen.

RP
Moog EP3!
Ralph Pl. 21.09.2015
Had de Vox Echolab gekocht en wilde dus bepaalde functies in realtime met de voet kunnen regelen....wat rondgekeken en kwam toe uit bij de Moog EP3......stevig en zeer betaalbaar bij Thomann...functioneerd prima .......

Uitstekend
Deefke 15.06.2023
Nu enkele maanden in bezit. Uitstekend pedaal. Ik gebruik het zowel als volume pedaal, maar ook bijvoorbeeld als Wah pedaal. Net wat ik heb ingesteld. Robuust en degelijk apparaat. Tot dusver geen enkele negatieve aspecten kunnen ontdekken.

very good
Anoniem 10.11.2016
one of the best pedals out there