Neutrik NE8 FDP-B

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Stevige, makkelijke connector
GenMos 08.05.2021
Het grootste gedoe is het gat stansen voor de connector als deze niet aanwezig is. Erg prettig dat er gewoon een RJ45 poort aan de achterzijde zit, dit maakt het om pluggen van kabels gemakkelijk. Enige mild vervelende is het loskrijgen van de RJ45 connector uit de voorzijde, waarvoor je de push knop van de Neutrik en het lipje van de RJ45 tegelijk moet indrukken, wat afhankelijk van de toegankelijkheid van de connector (bv met je hand achter een kast tegen de muur) soms voor krampachtige manoeuvres zorgt, welke doen denken aan een soort kinderslot.

Degelijke kwaliteit chassisdeel
Audio-Projects 27.02.2024
Neutrik levert weer een compleet (met schroefjes) en functioneel product af. Geen krimptang nodig, dus eenvoudig in montage en zekere verbinding zonder soldeerbout oid.