Neutrik NP2 RX-Au Silent

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
Silent is goed
Anoniem 18.01.2016
Krakend je snoer in je gitaar prikken. Ik kocht een Cordial CSI-3-RP-Silent en ik was er vanaf. Heel prettig.

Ik ga nu een ander snoer van een Neutrik Silent voorzien. Als dat bevalt koop ik er meer. Ik wil meer stille snoeren.

Neutrik maakt zijn reputatie waar met mooie metalen afwerking. Een ingenieus mechanisme om de plug te monteren. Voelt degelijk en professioneel aan.

Zonder brom van gitaar wisselen.
RGvD 03.03.2022
Het blijkt telkens weer: Neutrik maakt topproducten en Thomann levert ze voor een redelijke prijs.

k
Nooit meer die knal als je je plug er uit haalt.
klaasz 10.10.2017
Ideaal voor gitaristen, zowel akoestisch als elektrisch. Met deze plug op je kabel heb je nooit meer die knal die je hoort als je een gewone plug uit je gitaar houdt. Geen mutes door tuners meer nodig, of het zwaaien naar je geluidsman die even zijn Facebook aan het checken is.
Aanrader!

Sequoia 21.05.2020
Heb deze plug op al mijn gitaarkabels. Gaat jaren lang mee, nadat er eindelijk één kapot was meteen nieuwe op de kabel gesoldeerd.

Een van de beste pluggen op de markt.
Anoniem 23.04.2016
Ik heb deze plug gekocht om de kabel van mijn draadloze systeem te upgraden. Neutrik-pluggen zijn wellicht wel de beste pluggen op de markt, en ook deze silent plug is kwalitatief hoogstaand. Hij is netjes afgewerkt, voelt solide aan en is stil wanneer hij uit wordt geplugd. Een goede upgrade voor elke kabel!

Geweldig stekkertje
Anoniem 20.04.2015
De deftige kleur is 1, de naam Neutrik staat voor gegarandeerde topkwaliteit, het ingebouwde reedcontact voorkomt een hoop gekraak. Geen goedkope stekker, maar wel een die, mede door het gebruiksgemak, wat mij betreft zijn geld dubbel en dwars waard is.

Kwaliteit
Edwinvanderputten 26.07.2020
Neutrik pluggen, altijd goed. En goed meedere keren te gebruiken. Aanrader dus!

Goede kwaliteit
Marnic 05.12.2019
Erg gemakkelijk te gebruiken plug van hoge kwaliteit maar erg groot voor een haakse plug.

Kwaliteit die je van Neutrik kan verwachten
Anoniem 28.09.2016
De Silent plug van Neutrik is robuust gebouwd, makkelijk te solderen, en ideaal als je tijdens het spelen van gitaar wil wisselen. Gewoon plug uit je gitaar trekken, en in de volgende prikken, zonder gekraak en gebrom.

JP
Degelijk en erg fijn met veel wisselende instrumenten
Jan P. 272 23.09.2015
scheelt een reeks aanslagen op je apparatuur.
En verguld!