Neutrik NP2 RX-B

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
TH
Super plug
The Harp 05.10.2019
Echt professioneel. Sterke metalen behuizing. Geen oxidatie door vergulde contactvlakken. De trekontlasting houdt je kabel zo vast als een bankschroef. Hij zit aan mijn microfoonuitgang aan mijn multikabel.
Het lijkt zo vanzelfsprekend: inpluggen en het werkt gewoon, storingsvrij, elke keer weer. Maar haperende contacten, kabels die uit de trekontlasting glippen waardoor draadbreuk optreedt, het komt altijd heel ongelegen. Met de pluggen van Neutrik heb je daar geen last van!

Anoniem 02.09.2015
ik heb deze jack pluggen gekocht om een speaker kabel te makken en dat is erg goed gelukt. ik ben zeer tevreden over deze pluggen ik raad ze zeker aan. ze zien er erg mooie uit en het solderen is erg makkelijk en de kwaliteit is perfect. mijn kabel is helemaal ruis vrij. als ik ooit weer eens pluggen nodig heb dan weet ik dat Neutrik en Thomann voor me klaar staan

Best money can buy
Anoniem 21.02.2017
Seriously if you need cables that last and plugs that last the neutrik plugs are almost a must. The stress relieve these plugs provide are really good and they put no stress on the solder joints so they don't break. I've used them for quite some time on guitar cables and footswitch cables, which sometimes get handled quite rough by the staff and roadies on stage but they just survive!

Goede kwaliteit
Marnic 05.12.2019
Plug van erg hoge kwaliteit maar erg groot voor een haakse plug. Dit maakt natuurlijk de installatie wel erg gemakkelijk.

JP
perfecte muzikanten jack
Jan P. 272 23.09.2015
verguld dus kraakvrij. Degelijk als een duitse bekende auto...
soldeerd geweldig en onverwoestbaar.
Zet een haakse en een rechte aan je snoer en altijd prijs!

V
Goede plug
Vandermars 23.12.2018
Gebruikt om een aantal patchkabeltjes te maken en gitaarkabels. In combinatie met cordial CGK road 75 goed afgeschermde en stevige kabels. Ook geluidskwaliteit is goed, weinig signaalverlies.

Hoogwaarde plug!
Jelmer 24.11.2018
De plug voelt degelijk aan en het solderen ging erg eenvoudig!

Joerka 02.12.2018
Aan de kant van de versterker vind ik een haakse plug prettiger. Hoeft het snoer niet onnodig te buigen, en het eerder hangen.

Neutrik maakt een verzorgd product. Hoge kwaliteit. Solderen en monteren gaat soepel.