Degelijke en veelzijdige controller
Hamull 02.02.2019
Deze controller heb ik enige tijd in mijn thuisstudio gebruikt in combinatie met Ableton, een Waldorf Blofeld en een Access Virus Ti desktop.

Over de bediening was ik zeer tevreden alhoewel ik de pads wat hard en daardoor moeilijk te bespelen vond. De knoppen en faders werkten soepel en waren eenvoudig toe te wijzen aan parameters in Ableton en mijn hardware synthesizers. De semi-gewogen toetsen speelden goed, maar in vergelijking tot bijvoorbeeld een Virus TI keyboard voelen ze wel wat licht aan, maar daar zit ook een flink prijsverschil tussen.

Positieve punten:
- Het keyboard speelt fijn (split zones en aftertouch)
- Veel toewijsbare knoppen, encoders, pads en faders
- Arpeggiator
- 5-pin midi in/out aansluitingen

Minder positieve punten:
- Beperkte arpeggiator functie
- Zoals aangegeven vond ik de pads wat hard
- Met 61 toetsen wel erg groot, maar dat kun je vooraf uitmeten

Over het algemeen een hele fijne controller, flexibel en stevig gebouwd.
De enige reden dat ik deze controller heb verkocht is omdat ik naar een meer compacte setup ben overgegaan.

Als ik meer ruimte zou hebben zou ik deze midi controller zo weer aanschaffen.

Top Keyboard!
Anoniem 31.12.2016
This Midi keyboard is just simply amazing! The usability is great for studio & live performance! Every artist should have one! And For a great price aswell!