NS Design WAV4c-DB-BK Double Bass

4

4-snarige electric upright bass

  • Self powered polar piëzo pickup
  • Pizz / Arco schakelaar
  • Fingerboard gemaakt van coform
  • Kleur: trans black gloss
  • Incl. NXT / WAV tripod statief en gig bag
Leverbaar sinds Juni 2017
artikelnummer 402012
verkoopseenheid 1 stuk
Size 3/4
Electronics Passive
adjustable bridge Yes
Incl. Bag Yes
Incl. Case No
Incl. Bow No
Incl. stand Yes
Incl. Peg No
€ 1.769
Gratis verzending en incl. btw.
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
1

4 Klantenbeoordelingen

4.3 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
p
plain 01.12.2020
Ich spiele gewöhnlich E-Bass und hatte Lust auf einen Kontrabass. Zunächst richtigen Kontrabass geliehen und festgestellt, dass dieses Instrument für mich zu unhandlich und empfindlich ist.
Dann habe ich mir 3 Electric Upside Bässe bestellt. 2 mit kleiner Mensur und diesen hier mit der großen. Die kleinen (Ibanez) haben mich nicht überzeugt, dann doch lieber einen normalen Fretless.
Der NS hingegen gibt ein das Gefühl des Kontrabasses. Ich spiele ihn bisher nicht mit dem Bogen. Der Schalter, der zwischen zwei Klangmodi umschaltet ist auch beim Fingerspiel zu gebrauchen. In der Stellung "Bogen" klingt es dann sehr viel "Kontrabassiger" und weniger "Fretless". Er spielt sich bestens, lässt sich super gut transportieren und ist ein echter Hingucker.
Die beiliegende Tasche könnte etwas mehr gepolstert sein.
Wer als E-Bassist einmal in die Welt des Kontrabasses schnuppern möchte, ist hier genau richtig.
geluid
afwerking
3
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
HD
NS Design WAV4c
Harvey De Saltz 03.10.2022
Très bon compromis pour débuter la contrebasse : petit encombrement, très joli son, petit prix...
Très satisfait de cet achat !
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden