DS
Niet intuïtief...
Dottore S. 21.04.2021
Deze tuner kan de wereld aan, vooral allerlei instrumenten, met een capo, een bas of akoestisch, you name it.
Eigenlijk wil ik een tuner die je aan de kop van je instrument knijpt, waarna je kunt gaan stemmen. Heb je echter per ongeluk op een klein knopje gedrukt, dan is de kans groot dat het ding staat ingesteld op een iets ander instrument of een andere setting. Terugzetten gaat wat mij betreft niet intuïtief - een beetje gepiel met de knopjes, zeg maar. Het stemmen zelf went nog niet na een flink aantal weken gebruik. Er gaan namelijk geen waarschuwingsledjes aan voor te hoog of te laag, maar er draait een soort wiel. Als het wiel naar rechts draait, moet je lager stemmen en als het naar links draait, hoger. Of andersom, daar ben ik ook nog niet achter. Zal aan mij liggen, maar ik had liever een simpeler tuner gehad.
Update na een half jaar gebruik: de stroboscoop (het 'wiel') draait willekeurig. Dus er is eigenlijk geen aanduiding of je snaar te hoog of te laag staat, wat in de praktijk ontzettend lastig werkt. Ik moet deze tuner helaas afraden...

Eindelijk loepzuiver stemmen
JNM1969 15.04.2020
Wist niet dat stemmen zo zuiver kon. Gemiddelde stemapparaat is tien keer minder kritisch. Dat merk je. Aanrader. Jaap

K
Percect
Krocky 24.10.2019
Kost wat maar dan heb je ook wat, zeer accuraat!

SnixMusic 02.06.2018
Met de Sweetener stemmingen is de gitaar inderdaad beter op toon over de gehele hals. Ik hou m :-)
Heel gevoelig, dus even wennen met aflezen. Maar dat is een bijzaak.

Mp
Zeer behoorlijke tuner
Mic plays guitar 07.01.2021
In het begin is het wel wat wennen als je een meter gewoon bent.
Om door de menu's te scrollen zijn het wel wat kleine knopjes, alsook om hem uit te schakelen moet je lang genoeg duwen, als je niet lang genoeg duwt gaat hij scrollen in het menu.
Daarom maar 4 sterren voor bediening.
Ik denk dat het moeilijk wordt om een betere te vinden, doet zijn werk zeer accuraat, een aanrader.

AN
Pricey but worth it
Ano Nymous 16.02.2021
Beste en fijnste tuner die ik ooit gebruikt heb voor akoestische gitaar. Werkt ook op elektrische gitaar, trouwens.
De sweetened stemming is perfect. Helder display en veel opties voor andere instrumenten of zelf aan te passen via USB. Prijzig, maar het geld waard.

Goede cliptuner
MikeSe 22.09.2022
Fijn in gebruik met veel verschillende modussen. Stemt accuraat en snel. Ook live prima te gebruiken.

Klasse tuner
SixtiesDenny 23.08.2023
Hij kost wat meer, maar voldoet dan ook de verwachtingen. Ik gebruik de tuner voor mijn electrische gitaar en deze klinkt na het stemmen echt spatzuiver. Ik moet wel even wennen aan de aan/uitknop. Hierbij moet je oppassen dat je niet ongewild allerhande functies activeert. Verder zeer tevreden.

PF
Peter FC. 13.02.2024
does not work intuitive, too expensive