handige praktische ethernet kabel
S.W.H. 25.10.2016
Ik gebruik deze kabel voor mijn motu AVB setup maar ook voor als ik 50m verder bedraad netwerk moet hebben. want door deze mooie pluggen hoef je niet de ethercon los te schroeven maar kan je het aluminium gedeelte zo los klikken. verder is het een mooie stevige kabel die al een paar dicht geslagen deuren heeft overleeft.

Onmisbaar in mijn FOH set-up voor de X32
Anoniem 24.02.2017
Ongelofelijk sterke , kwalitatief goede en mooi afgewerkte Cat5 kabel die inmiddels al heeft bewezen te staan voor de gewoonlijke Thomann superkwaliteit , koop hem gerust en ervaar t zelf !!

Uitstekend, ook als ethernetkabel door verwijderbare rand
Buss 23.02.2018
Uitstekend voor verbinden midas dl16 met de x32 producer. Nog geen enkel probleem mee ondervonden. Door de verwijderbare rand om de stekker ook als ethernetkabel te gebruiken. Ideaal voor stabiele verbinding ver van de router. Heel soms nodig...

Hele goeie kabel icm M32 en DL32
PvonB 12.01.2023
Perfecte kabel. Werkt enorm stabiel. Mooi connector die er makkelijk af te draaien is om op die manier er een RJ45 van te maken. Voelt niet enkel robust aan maar dat is deze ook. Screen is mooi gesoldeerd op het ethercon chassisdeel aan 1 zijde zoals het hoort.

Super mooie en handige cat 5e kabel
Anoniem 01.08.2016
Hele mooie kabel werkt super net als Thomann! ?

Bd
Goede stevige kabel 👍