pro snake Cat5e Cable 5m

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
K
Goed Kabel
Kev.K 31.05.2018
Voordelen :

- Goede kwaliteit kabel
- Lage prijs

Nadelen :
- Kabel is een beetje stijf

De kabel en connectoren zijn van goede kwaliteit. Overal een goede kabel maar had wel iets flexibeler kunnen zijn.

Kwaliteit OK, wel wat stug
Anoniem 02.11.2016
Deze kabel wordt intensief gebruikt en doet het goed. Het is met nog niet gelukt om de huls eraf te krijgen als dat een keer nodig is, en dat zou moeten kunnen volgens de beschrijving. Dat is wanneer je de kabel rechtstreeks in een niet-Ethercon chassis zou willen steken. Daar is de kabel toen wel voor gekocht. We werken dan maar met een extra adapter plus niet-Ethercon kabel.
Daarnaast is de kabel wel wat stug en dik. Ik zou hem niet willen hebben op b.v. een 50m reel om in de zaal te leggen. Bovendien is hij daarvoor net te blauw.

Z
Fijn voor op de bühne
ZDM 27.10.2017
Zoals hierboven gezegd, ietwat stugge kabel maar dat maakt de kabel juist prettig voor het live gebeuren. Ik gebruik de kabel vanaf de monitortafel naar mijn eigen Roland personal mixer, en de kabel doet gewoon wat 'ie moet doen; prima product.

Protheo-Sound 15.07.2019
huis stuk minder dan neutrik connector

l
Top kabel
lcmusic 04.10.2019
Ik heb deze kabel besteld ter vervanging van de kabel voor mijn Kemper Rack en Kemper Remote.
Werkt perfect!

Let op! Deze past niet rechtstreeks in je Kemper amp!
Ik heb in mijn rack alle aansluiten aan de voorkant zitten waar deze aansluitingen zitten.
Als je dat niet hebt kun je beter de Cordial CSE5NH5 kopen.