pro snake XLR female / L- Jack Mono

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Microfoonkabel die zijn geld waard is
Anoniem 21.10.2016
Ik heb deze kabel gekocht om mijn Shure SM 48 LC dynamische zangmicrofoon aan te kunnen sluiten op een actieve luidspreker en daartussen de Ditto X2 Looper van TC Electronic te kunnen gebruiken. De kabel doet niets meer dan een standaard microfoonaansluiting (XLR) om te zetten naar een Jack aansluiting. Dit was precies wat ik nodig had, waardoor ik nu met plezier zang en gitaar kan loopen op de Ditto X2. Geluid wordt onmiskenbaar zuiver doorgegeven en de kabel zit stevig in elkaar. De enige minpunten van de kabel zijn de lengte en de hoekige Jack aansluiting. De kabel is 'slechts' 3 meter, wat thuis genoeg is om te gebruiken, maar zodra je verder van de luidspreker (of in mijn geval de Ditto X2) gaat is het simpelweg te kort. Ik raad dan ook aan een langere kabel te nemen als je meer dan 3 meter nodig hebt. Verder is de hoekige Jack afwerking enkel voor mijn een probleem omdat de kabel naast andere rechte Jacks aangesloten is. Hierdoor zitten de kabels wat minder geordend, wat storend kan zijn. Verder is het een kabel die doet wat hij moet doen en voor mij geen grote problemen oplevert.

Uitstekende kabel
Teunvanirsel 20.07.2020
Prima kabel, voelt kwalitatief aan en doet wat hij moet doen.

Top product!
Thom_Ebbers 08.09.2023
Niet super veel over te zeggen. Te gek! Heb dit product nu al een aantal maanden en heeft mijn probleem van aansluitingen opgelost! Met nette afwerkingen en top kwaliteit is dit echt een aanrader!

Prima kabel
PlayMobielDJ 06.11.2023
Degelijk en lekker soepel. Doet alles wat het moet doen.