pro snake TPM 0,5

Levering verwacht rond Vrijdag, 19.04.
t
mooie degelijke kabel
tptWally 16.06.2019
Kabel voelt degelijk aan. Ik heb hem pas kort in gebruik dus kan niet zeggen hoe de kabel op lange termijn zich houdt maar deze kabel voelt in ieder geval degelijker aan dan andere goedkopere kabels. Als ik er aan denk zal ik over een jaar of 2 nog eens rapporteren over de duurzaamheid op lange termijn.

r
Niet erg soepel...
rzaa 26.01.2024
Mooie robuuste connectoren die goed zijn afgewerkt. Helaas is de kabel wat stugger dan ik had gehoopt (de sssnake-versie is soepeler, maar wellicht ook kwetsbaarder). Helemaal omdat de veel te lange krimpkousen, die als een soort trekontlasting uit de connectoren komen, dit stukje kabel erg stijf maken. Hierdoor kun je geen mooi kort bochtje maken en steekt de kabel dus erg ver uit wanneer hij ingeplugd is.

dM
Top kwaliteit
de Man AV 11.02.2020
Het eigenmerk van Thomann heeft een perfecte afwerking en met een zuster merk van Neutrik past dit altijd in het budget.
de Man AV

MO
Robuust en stijlvol
Magnus O 21.08.2018
Robuuste stekkers, en sterke kabel. Stijlvol in vormgeving. Kortom: steengoede kabel!

Kort maar krachtig
Anoniem 04.06.2016
Deze kabel van maar een halve meter werkt perfect. Goede aansluitingen (volgens mij van een nevenbedrijf van Neutrik).

Ik gebruik hem voor een Bass pre-amp die dan mijn Focusrite 2i2 gaat. Ik heb geen problemen ondervonden

Er zit tevens een handig klittenbandje bij.

Handige kabel
Anoniem 28.07.2016
Ik gebruik de kabel om de main outputs van mijn mixer in een rack paneel te plaatsen.(met nog een andere connector)
Zoals je op de foto kunt zien zit er aan beide kanten voor de connector een krimpkous wat de kans op een kabelbreuk aanzienlijk verminderd. Dit is zeer handig als de kabel vanuit de connector een '(zeer) scherpe bocht' moet maken.
Van de connectoren ben ik echter niet zo'n fan, Ik maakte de female connector open en nadat ik hem weer dicht had gedraaid (verder niets gedaan) rammelde het ijzertje waar je op moet drukken als je de kabel ergens uit wilt halen.
Ook ging het indrukken van het ijzertje een stuk stroever.
Maar voor deze prijs is dat niet zo'n probleem.

Vanwege de connector en de prijs die voor de kabel betaald moet worden 4 sterren. Voor de afwerking 5 sterren want daar is niets op aan te merken.

Hele goede patchkabel
Edwinvanderputten 29.05.2019
Ik gebruik deze kabel achter in mijn effectenrack. Prima! Goede pluggen, fijne kabel. Nooit problemen mee gehad, dus waarom meer geld uitgegeven...?

RN
goede kwaliteit
RLK Nederland 06.10.2020
prima kabel, goede kwaliteit, prima prijs

AL
prima kabel
Alain Labrie 11.11.2020
Prima kabel, doet wat het moet doen. Geen audio verlies

hf
prima patch kabel
have fun 13.06.2023
goede kabel prijs kwaliteit.