pro snake TPM 2,5

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Degelijke kabel en goede prijs
RMegens 05.01.2021
Deze kabel gebruik ik ondertussen een aantal weken voor het maken van muziek opnames thuis in combinatie met een Focusrite. Het werkt goed en met het meegeleverde klittenband kan de kabel ook nog eens makkelijk opgeborgen worden.

f
prima
funkyfloris 11.04.2020
prima xls kabel voor het opnemen thuis aan je bureau. voor optredens zou ik de langere versie nemen dus denk aan bijvoorbeeld 6 of 7 meter.
werkt echt goed! en gaat door zijn goede kwaliteit erg lang mee.
dit is een aanrader de pro snake.

dM
Top kwaliteit
de Man AV 11.02.2020
Het eigenmerk van Thomann heeft een perfecte afwerking en met een zuster merk van Neutrik past dit altijd in het budget.
de Man AV

best buy
DMeadows 19.06.2017
De beste kabel wat betreft prijs kwaliteit. Zou er niet over twijfelen en zo weer de keus voor deze kabels maken. Goed, robuust en high end connectoren. geen geluidsverlies tussen mijn multi FX en de studiomonitoren

t
prima stevige kabel
tptWally 02.06.2019
Prima stevige kabel, voelt en oogt net wat degelijker dan de allergoedkooptste varianten. Hoe ze zich houden op de lange termijn weet ik nog niet, ik heb ze nu een paar maanden in gebruik. Zal tzt als ik er aan denk nog een evaluatie posten (na een jaar of 2).

g
zwart
goon326 08.01.2019
mooie kabel, fijn om te rollen, en zeer mooie connectoren. Ik ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Wat zou je zijn zonder kabel?
Anoniem 23.04.2016
De Snake kabel serie van Thomann iser in zoveel lengtes en soorten pluggen, dat je nooit voor een verassing komt te staan, super en......goed en....betaalbaar!
SHMO MUZO Jos Klop. Holland Rotterdam

Goede kabbel
NILA-verhuur 30.09.2022
Goede en stevige kabels en helemaal voor die prijs!