t
perfecte kabel
tptWally 30.12.2019
Prima kabel, doet wat het moet doen en is prima afgewerkt. Net iets degelijker dan de goedkopere variant, zo lijkt het. Voor de lange termijn kan ik het nog niet zeggen hoe goed deze kabel blijft, nu ruim een jaar in gebruik. Verwacht geen problemen op korte termijn, als ik er aan denk kom ik nog eens terug met een 'finale' review over 3 jaar.

Had ik gelijk moeten kopen
Anoniem 14.03.2017
Ik gebruik deze kabels wekelijks om mijn band mee op te nemen tijdens oefensessies (2 mics l/r gericht voor een totaalbeeld). Je zou het niet denken, maar dat is nog behoorlijk intensief gebruik. Mijn vorige kabels waren b-merk en waren met een jaar of 2 wel kapot: een breuk in de soldering bij de pluggen. De pro-snake TPM kabels zijn in vergelijking oerdegelijk, en maar 1 euro duurder dan mijn oude kabels. De pluggen zijn degelijk zoals je mag verwachten van een Neutrik-dochter; hier zal ik niet zo snel een breuk in krijgen. De kabels zijn soepel maar stevig.

Een aanrader; ik wou dat ik ze twee jaar geleden gelijk al had gekocht.

werkt naar behoren
Radd 07.04.2021
goede kwaliteit en goede service van thomann. Netjes afgeleverd en ook snel bezorgd vanuit duitsland naar nederland.

Pro snake XLR cable
Joyfullsound 15.09.2019
Very good quality cable. Sturdy and durable. I use them intensively and never have any problems with these. Price is great to. Better to pay a little more for these then going for the cheapest cable.

dM
Top kwaliteit
de Man AV 11.02.2020
Het eigenmerk van Thomann heeft een perfecte afwerking en met een zuster merk van Neutrik past dit altijd in het budget.
de Man AV

c
prima ding
communi 12.05.2017
goede pluggen en stevige kabel.
bij de connector zit een goede stress relief. dus je kabel zou daar minder snel kapot gaan.
het rubber van de kabel is in het begin wat stug en de pluggen klikken bij sommige microfoons lastig in.
kort om een goede stevige kabel met een paar minpuntjes die de kabel niet minder bruikbaar maken.
aanrader dus

PN
Prima kabel, wel vrij stug.
Piet Nelemans 25.02.2021
Prima kabel, wel vrij stug.

MO
Sterke kabel met net afgewerkte stekkers
Magnus O 14.01.2021
Sterke kabel. Nette stekkers met goede solderingen en zelfs (bijna) volledig demontabel (handig bij krappe doorvoeren).

w
extra
walterdv 23.11.2018
prijs kwaliteit zit goed en de lengte is voor ons ok

Anoniem 24.04.2016
Gebruik ze voor microfoons of signaalkabel vanaf di's.

Snoer is soepel en goede pluggen.