Not just a cable!
Robbyrob.nl 14.10.2020
Very good good poduct!
Heel mooie kabel. goede degelijke connectoren en voor een prijs waar je nog niet eens 1 plug voor kan kopen. 100% aanrader!

Gebruikt om mijn Presonus studio 24 te koppelen met een externe versterker en speakers.

kabel van goede kwaliteit, Jack plug is waardeloos
Anoniem 13.03.2017
goede kabel, de jack plug is zeker van goede kwaliteit maar de mini jack is te kort, mijn laptop schakelt hierdoor niet over van de interne speakers naar de output. heb de kabel terug gestuurd en kreeg heel snel een nette nieuwe kabel. deze kabel had het zelfde probleem. bedankt voor de goede service Thomann. jammer dat de pluggen niet goed zijn.

Ideaal om je laptop aan je mixer aan te sluiten.
Anoniem 18.01.2017
Met deze degelijke vergulde pluggen, van 2x 6,3 mm Jack Mono naar Minijack Stereo, kun je je laptop zonder moeilijke tussenstukjes of verloopjes aansluiten op een mixer of iets dergelijks. Kortom geen kwaliteitsverlies! Dit werkt uiteraard ook goed voor je telefoon of devices waar een minijackuitgang op zit.

dm
dj marco 31.08.2020
super product en zeker voor zijn prijs een aanrader
sterk en proper afgewerkt

Soepel en stevig
Genji 17.06.2020
Werkt uitstekend in combinatie met mijn in ear monitor. Geen ruis te bekennen.

Fijne kabel
Willian 23.07.2021
Geen ruis, mooi afgewerkt en voelt "premium" aan.

Zeer goede kabel
Gilles2002 22.08.2018
Zeer goede, kwalitatieve kabel. Minimum aan ruis en dikke bekabeling. Kwalitatieve connectoren. Top service wederom van Thomann.

dM
Top kwaliteit
de Man AV 11.02.2020
Het eigenmerk van Thomann heeft een perfecte afwerking en met een zuster merk van Neutrik past dit altijd in het budget.
de Man AV

Nette en stevige kabel voor weinig euros
Dennis010 15.05.2017
Ik gebruik de kabel voor telefoon naar mixer en dat werkt perfect. Kabel voelt stevig aan en tot nu toe nog steeds goed terwijl ik best intensief gebruik.

sw
Prosnake microfoonkabels
saxofonist wim 07.12.2022
Zeer goede betrouwbare kabels ! Een aanrader !