pro snake TPY 2015 KRR

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding
Nickname! 21.03.2019
Goedkoop in prijs, maar van professionele kwaliteit. Goede kwaliteit pluggen en kabel, en fijn dat de pluggen niet gegoten zijn zodat je ze eventueel kan vervangen (als een onbeholpen freelancer weer eens een flightcase dichtgooit met de plug er tussen :) )

Net als de andere pro snake serie kabel zeer goed!

Prima product
Anoniem 20.05.2016
de Pro snake YPY 2015 KRR heb ik op verschillende plaatsen mogen inzetten en ben er Zeer tevreden over.
de kabel voelt degelijk aan. de pluggen zijn robuust en degelijk waardoor ze goed tegen een stootje kunnen.
ook is het fijn dat de pluggen niet zijn aangegoten zodat je makkelijk onderhoud kunt plegen mocht er een kabeltje zijn los geschoten.

helaas is de Mini jack Stereo net iets te lomp zodat hij niet in elke telefoon past.

Makkelijk je laptop of telefoon aansluiten!
Anoniem 18.01.2017
Met deze handige kabel van minijack stereo naar 2x mono tulp kun je gemakkelijk je laptop, telefoon of ander device aansluiten op je stereoinstallatie of op een tulpaansluiting op een mixer.

Mooie vergulde pluggen, geen hoorbaar geluidsverlies!

MO
Degelijke kabel die kwalitatief de prijs overtreft
Magnus O 14.01.2021
De sterkte en afwerking is heel goed. De kabel oogt professioneel, met schroefbare stekkers. Dat dit voor deze prijs is te maken is eigenlijk ongelooflijk.

Gewoon goed
Antilochos 26.07.2017
Gebruik de kabel tussen dac/amp en gsm. Werkt uitstekend.

Goede kwaliteit kabel, helemaal niets op aan te merken.

Goede professionele kabel
Anoniem 27.04.2016
mooie dikke goede kwaliteit kabel, geen last van ruis oid. Connectors zijn verguld en zitten stevig vast.

+ robuuste ruisvrije kabel
+ vergulde connectors
+ zit kabelbinder bijgeleverd

- de linker en de rechter tulp kabel worden dicht bij de jack al gespitst, dus je hebt eigenlijk 2 "losse" kabels.

Prijs/kwaliteit een 10!
Anoniem 05.07.2016
Na vele Y-kabeltjes van de markt gehaald en versleten te hebben, heb ik eindelijk goedkope maar echte degelijke kabels gevonden die goedkoop zijn maar de kwaliteit hebben van duurdere professionele kabels.

Netjes met een klittenbandje zodat je het netjes kunt rollen en bergen in je kabelbak. Wat wil je nog meer. Vergulde connectoren? Ook at heeft dit kabeltje! Echt super!

Anoniem 05.03.2017
Perfect, thick cable and no noice !

dM
Top kwaliteit
de Man AV 11.02.2020
Het eigenmerk van Thomann heeft een perfecte afwerking en met een zuster merk van Neutrik past dit altijd in het budget.
de Man AV

zeer goed kwalitatieve kabel
Moeh! 23.10.2022
Ik gebruik deze kabel al een hele tijd als input voor een tablet of smartphone in mijn mengtafel. Ik connecteer hem meerdere keren per week en laat hem permanent in de flighcase zitten. Hij doet het nog altijd.