Proco CB-1

2

Passieve DI Box

  • In zwaar metalen uitvoering voor gebruik op de weg
  • Het omzetten van hoog niveau / hoge impedantie naar lage impedantie
  • Voor jack plug in - 1x parallel out, geïsoleerd 1x XLR out
  • Hoge kwaliteit ProCo transformator CBT-1 (20 ohm / 150 ohm)
  • Ground Lift schakelaar elimineert brom loops
Leverbaar sinds Januari 2003
artikelnummer 159548
verkoopseenheid 1 stuk
Multi-Channel Unit No
Channels 1
Active / Passive Passive
19" No
Pad switchable No
Gnd/Lift switchable Yes
Powered by battery No
Speaker Simulation No
€ 109
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Maandag, 29.04.
1

2 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
c
Hätt ich noch keine - bräucht ich eine
chokehold 30.12.2009
Ein super Gerät. Ernsthaft, nicht zu vergleichen mit (nicht böse gemeint) diesen 10€-DI-Boxen der Hausmarke.

Zwar die gleichen Anschlüsse und Features wie die Mitstreiterinnen, aber kein Brummen, keine negative Wirkung auf's Signal, keine wackelnden Buchsen, keine schiefen Schrauben, robust und solide gebaut, die lustige Rack-artige Optik verleiht der Sache einen Hauch von professionellem Studioflair... ich bin echt begeistert.

Habe damit meine LTD mit aktiven EMG 81/60 aufgenommen, meine PRS SE mit passiven Rockfield Mafia/FatAss, und einen Warwick Rockbass mit passiven Pickups... ging alles einwandfrei, kein Übersteuern, kein "Plattmachen", keine Zicken. Ist zwar kein Soundmacher, aber zumindest auch kein -zerstörer. Ich ziehe es in allen Fällen vor, das Signal dieser DI an einen der Mic-Preamps an meinem Saffire Pro40 zu schicken anstatt direkt die Instrument-Ins zu nutzen!

Hätt ich mir nicht schon eine gekauft, würde ich jetzt eine wollen.
features
geluid
afwerking
1
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden