Pyramid Electric Guitar 011-048

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Prettige spanning, goede klank en betaalbaar
Anoniem 26.04.2016
Ik heb deze set gekocht om te proberen als alternatief voor de D'Addario EPN115 Pure Nickel .011 set die ik op mijn Jazzmaster gebruik. Het is even afwachten hoe ze verouderen maar vooralsnog vind ik ze beter werken.

Dankzij de iets lagere spanning dan een 'normale' set en een wat minder metaalachtig geluid zijn deze snaren zeer geschikt om helder klinkende gitaren iets minder schel te laten klinken. Ook de afwerking is goed: de wikkelingen bij het balletje zijn stevig uitgevoerd en lijken gesoldeerd. Dit is handig bij gebruik met het Jazzmasters/Jaguar tremolosysteem omdat de plain snaren van andere merken nog wel eens op die plek falen.

Al met al een prima set snaren voor een budget prijs.

prima set
Pino## 31.07.2021
Deze Pyramid snaren zijn soepel en klinken prima en dat alles voor een lage prijs. Gaan ook lang mee!