Pyramid Electric Strings 010-046

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Amazing value for great strings
Anoniem 31.08.2016
I'm always looking for affordable sets of strings and I must say that these are the best price/quality wise.

They come individually wrapped (unlike sets like d'addario for example and stay "fresh" sounding for weeks.

I usually change strings about once a month or once every three weeks, these strings easily hit the 2 week mark without dulling out (I play a couple of hours every day so I consider this to be quite impressive).

I'd definitely recommend these to anyone who's on a budget or anyone who hates shelling out a lot of money for strings.

So
Zeer goede deal!
Serge op bas 14.05.2019
Prima snaren voor weinig geld. In plaats van heel lang met hele dure snaren te moeten spelen, koop ik liever deze goedkope setjes, zodat je lekker vaak nieuwe snaren op je gitaar kan zetten. Ze klinken goed, mooi helder en ik breek ze nooit! Ik gebruik 0.10 op mijn Les Pauls en 0.09 op mijn Stratocaster.

Pyramid gitaarsnaren set 010
Antonius-Jan 03.06.2019
Om te testen deze Pyramid gitaarsnaren gekocht. Supersnel geleverd.
Snaren zijn goed verpakt. Tijdens de set-up makkelijk te verwerken. Snaren voelen goed aan. Spanning over de hals is lekker. Voldoende gevoel tijdens akkoorden en solo. Zeker een aanrader!

efffe wat dikker
Jan_D 29.05.2020
Deze snaar heeft even wat meer "Toon" dan de standaard 009 gemonteerde snaren. Deze 010 hebben vooral in de hoge tonen net even wat meer geluid...en iets scherper.

perfect
1942 03.06.2020
goede kwaliteit E gitaar snaren

z
Goede Prijs/kwaliteit
zacky 26.12.2020
Hele goede snaren voor deze prijs.

Super snaren voor op m'n Gretsch Electromatic G5120
DDGUITARS 25.05.2017
Deze snaren spelen ontzettend fijn en dragen bij aan de muziek die ik wil spelen. Raken niet snel ontstemd in tegenstelling tot andere snaren.

Goeie snaren voor de prijs!
Anoniem 09.12.2016
Het zijn misschien geen super coated snaren van 1 van de bekende merken, maar ze klinken en spelen erg fijn. Voorlopig blijf ik deze kopen!

JO
Goede
Jacky O 19.11.2023
snaren. je hoeft ze niet lang uit te rekken. Blijven heel snel zuiver