warm geluid
Jiyonasan 27.10.2015
De vel geeft een warm geluid en is erg duidelijk. Vergeleken met een een-laags vel vlinkt het ook een beetje zachter omdat deze gecoat is. De coating is van goede kwaliteit en is best duurzaam.

Mijn go-to tomvellen
RonZ 07.02.2020
Over smaak valt niet te twisten, maar voor mij zijn dit de vellen die ik altijd gebruik op mijn toms. Stevig, slijtvast, toch nog redelijk open en warm! Kwalitatief natuurlijk echt dik in orde, de sound moet uiteraard wel zijn wat je zoekt.

Precies zoals verwacht
Danimal! 22.04.2021
Zoals verwacht is het altijd goed via Thomann

FS
Topklasse
Frits S. 18.11.2022
Wat kun je zeggen? Dit is gewoon een topklasse vel. Het klinkt goed en gaat lang mee. Ook als je een hard hitter bent.

Kwalitatief goed vel
MikeSe 24.09.2022
Goede sound, afwerking en duurzaamheid. Kost iets meer, maar je hoort het verschil. Geschikt voor de tourende muzikant.