4 / 5

Rockstand RS20880 Guitarstand

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Mb
Fijne stand, maar niet voor live gebruik
Mr. bassguitar 12.12.2020
In zoektocht naar meer opbergruimte voor de telkens uitbreidende gitaarcollectie kwam ik bij deze standaard uit. Esthetisch ziet de standaard er op het eerst blik goed uit. Wanneer ik deze neer zet wordt deze helaas wel wat wankel onder het gewicht van de zwaardere (bas)gitaren. Er is wat mij betreft te weinig plek voor de akoestische gitaren.

Hier thuis staat hij netjes tegen de muur en houdt hij het prima uit. Door de wankelheid is het voor mij niet een standaard om live te gebruiken of mee te nemen naar optredens.

v
degelijk en goed
vmama 24.01.2021
Ik gebruik het voor weg bergen 3 electrische gitaren.
Plus: Door rubber vallen de gitaren goed in de rek, geen kans van verschuiven daardoor. Rubber is aardig dik, Het is in het geheel niet wankel.
Min punt: geen enkele te noemen.

What you see is what you get
Anoniem 24.05.2016
Ik was op zoek naar een compacte standaard om mijn 2 basgitaren in te zetten. In deze standaard passen er 3. Hij is ruim genoeg en neemt op de vloer net zoveel plaats in als 1 gewone standaard waar een gitaar frontaal in hangt.

Lekker compact dus, heel stevig en eenvoudig in elkaar te zetten. Om de laminaatvloer te beschermen heb ik nog wel vilt onder het harde plastic van de pootjes geplakt.

De standaard voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

DS
Stabiele standaard.
Damiën SOS 23.02.2021
Het schuimrubber om het buizenframe heen, beschermt niet alleen je gitaren maar door het gewicht van de gitaar, ontstaat eer een afdruk van je gitaarbody in het schuimrubber waardoor je gitaar ook nog eens erg stabiel staat!

Mooi compact rek voor 3 bassen.
Anoniem 07.09.2016
Dit rek is lekker compact, maar toch groot genoeg om 3 basgitaren comfortabel in neer te zetten.
Alles staat stevig en stabiel en ook het in elkaar zetten van het rek zelf was in korte tijd gebeurd.

AD
Rockstand
A.D.van Dongen 17.07.2017
3 gitaren hebben hun plek veroverd op deze stand, staan zodoende niet makkelijk in de weg en veilig.
Het is wel een beetje wiebelig, maar als je hem tegen de muur zet is dit al snel verholpen.
Verder moet je geen gekke dingen verwachten, het is nu eenmaal gewoon een standaard, punt.

Goed maar duur
Anoniem 18.09.2016
Goed produkt maar is wel een beetje duur. Daarbij komt dat het als bouwpakket geleverd wordt, en het is best wel een klus om een stabiele standaard in elkaar te sleutelen.

Degelijk en Fijn
Anoniem 08.07.2016
Dankzij de Rockstand heb ik in 1 oogopslag al mijn gitaren bij de hand, Of het nu ggaat om een Bass of Accoustic of een Electrische gitaar, het staat netjes en ook makkelijker te bereiken., is goed stevig met een zachte schuimrand om de behuizing zodat je gitaren niet beschadigen, en de Service van Thomann mag ook wel een goeie review hebben vind ik, alles werd netjes aan de deur afgeleverd, en in de doos is zorgvuldig aandacht besteed aan het vervoer, dit is met luchtbelplastic ingewikkeld tegen het beschadigen. PERFECT, ga zo door, ik blijf vaste klant

Heerlijk eenvoudige rockstand
Anoniem 13.07.2016
Makkelijk te assembleren, makelijk mee te nemen, licht van gewicht en ontzettend stevig. Aanrader.