Roland FP-10

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Vrijdag, 26.04.
(Inmiddels) helemaal tevreden
RobSt 23.11.2021
Aanvulling nu ik hem een dik twee jaar in gebruik heb: nú pas zijn sommige toetsen opgehouden te 'klikken' bij het indrukken. Heb daarom (weer) één ster toegevoegd aan m'n review.

Qua 'feel' speelt hij even prettig als mijn voormalige akoestische piano, met als grote (zij het vanzelfsprekende) plus: het volume kan omlaag en je kunt er een koptelefoon in pluggen, wat de relatie met m'n buren absoluut ten goede is gekomen.

Let op: ik bestelde de bijbehorende onderbouw (KSCFP10-BK), waarbij ik aanraad het achterpaneel andersom te monteren: mijn knieën botsten ertegenaan toen ik m'n krukje de eerste keer aanschoof (ik ben 1.90m).

Dik tevreden trouwens over de service van Thomann: mijn FP-10 werd zwaar beschadigd afgeleverd door UPS, maar binnen een week had ik een nieuwe.

HM
Hans Mulder Roland FP 10
Hans Mulder 26.02.2020
Ben zeer tevreden met deze piano ideaal om dagelijks mee te studeren
Vooral de aanslag van de toetsen is perfect een aanrader voor een zeer goede
Prijs, goede service van de firma Thomas snelle levering 👍
Hans Mulder.

Roland FP-10 - great product
Anoniem 01.05.2022
First time, I received a defective product and got a replacement in return. 5/5 for customer service. Unfortunately, only the UPS courier didn't handle the box with caution. The second time the product got sent to my address, the styrofoam inside the box broke, but luckily the product arrived in a good state. Thanks Thomann.

m
maspas 25.05.2021
Mijn keyboard maakt klik geluiden en ik heb de keyboard nog geen maand. Ben niet tevreden over de kwaliteit van de Roland F-10.

Geweldig instrument
Anoniem 10.08.2023
Ik ben heel blij met mijn Roland Fp10 piano welke ik bij Thomann heb gekocht.