Rtom Moongel Damper Pads Clear

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Transparant is goed!
Rasound 28.11.2018
Ik begrijp meteen die lelijke blauwe versie hiervan. Je legt je stokken op de 16"floortom waar een transparante moongel op zit, je gaat weer drummen maar de moongel kleeft aan een drumstok. Bij de eerste crash gaat de moongel het trapgat in...
Die blauwe zag je tenminste.

Olossing is simpel: Koop een stokkentas.

Ik heb er een paar in gebruik nu en het doet wat ik wil dat het doet! Op mn snare zit een halve op 12u. net onder de velrand tegen dat beetje teveel snarengeritsel. De ander halve zit onder de bel van mn ride, hij bleef te lang 'aan'. Verder nog een hele op de 14 en een heleop de 16"floortom, beiden 'aan de overkant' nét onder de edge. Daar vond ik de boventonen die ik wilde dempen. Als je een bredere 'Q' zoekt plaats je de moongel net wat meer richting centrum vel. Een centimeter verplaatsen kan al een wereld van verschil maken. Ow, en dat zijn die frequenties die je soundtech er standaard uit mixt, heb je die ook weer een dienst bewezen;).

Ze zijn makkelijk doormidden te knippen en makkelijk opnieuw te plaatsen en eventueel schoon te maken. Ze zijn wel lekker plakkerig haha!

Als je goedkoper uit wil zijn koop je van die 'plakhandjes' van vroeger die je overal tegen het raam kon smijten:).

Als drummer moet je dit product gewoon hebben! Geen geplak meer met stagetape... Ziet er niet uit toch?

Fijn product.
Matje 16.12.2020
Als drummer zijn deze gelpads werkelijkwaar onmisbaar bij ieder optreden. Zelf stem ik mijn toms altijd heel laag, waardoor er soms enkele ongewenste resonantie ontstaat. De pads zorgen ervoor dat je geluid lekker dik en solide blijft.

Het nadeel is wel dat ze veel stof aantrekken, verloop van tijd verkleuren en zichzelf erg snel dubbel vouwen, met kreukels als gevolg.

Maar als men ze regelmatig met water en zeep onder de kraan wast, dan moet het goedkomen (en anders is een nieuw setje zo besteld, toch? ;)

Moongel
Albertdrums 22.05.2022
Bevalt prima. Heldere gel en niet van die lelijke blauwe of rode kleuren. Prima