Schaller S-Locks M CH

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
JN
Fijn voor Les Pauls
John Nada777 17.04.2020
Heb deze strap locks voor drie van mijn Les Pauls gekocht door de jaren heen. Normaal gebruik ik de welbekende oranje bierdopjes, maar bij een Les Paul wil dit bij mij nooit zo werken als bij andere gitaren. Op aanraden van mijn vriendin deze uitgeprobeerd en dat bleek de oplossing.

Het bevestigen is simpel en het zit meteen goed en stevig vast. Ik heb nooit problemen gehad na het bevestigen aan de gitaar. Voor mij zou het alleen wat strakker om de band mogen blijven zitten, die draai ik toch vaker bij. En het zou in de toekomst fijn zijn als ze een gelijksoortige constructie vinden zonder die bolletjes erop, visueel vind ik dat persoonlijk wat minder. Het vervult echter zijn doel.

Top product
Jeppuh 21.11.2020
Makkelijk te installeren en werkt heel fijn. Kan de gitaarband snel bevestigen en weer los halen. En als ie vast zit, zit ie ook echt vast

dJ
screw this
dr. Joep 28.07.2023
A little bit short and needs some extra filling (i used a matchstick). Works fine.