Tt
Niet goedkoop, maar toch wel de beste keus.
TLP triedepieler 15.01.2021
Dé straplocks.
Ze kosten veel, te veel voor wat het is. Maar ik weet geen betere voor dezelfde prijs.
Ook fijn, de 'vrij dikke' schroef zit vast aan de 'bus'. Loopt dus niet los.
Het goudkleurige laagje is erg slijtvast, wat zorgt voor een piep en rammelvrij beweegvrijheid. Ook erg fijn.

Mv
Koning van de straplocks.
Michael van Weert 09.07.2019
Elke gitaar die mij dierbaar is wordt voorzien van Schaller S-locks, de kwaliteit en functionaliteit is ongeëvenaard. Installatie van de nieuwe generatie S-locks is ietsje lastiger dan de voorgaande (hex i.p.v. kruiskop), de bruikbaarheid en gemak zijn echter verbeterd, je hebt een groter oppervlak vast. Tevens is het schuifmechanisme in een 'slope' waardoor je riem locken makkelijker gaat. De nieuwe locks passen op je oude locks dus dat scheelt een boel gesleutel. Aanrader!