t
een van de beste zangmicrofoons voor lage stem (man)
tptWally 10.04.2019
Deze microfoon heeft een mooi geluid en is helder. Erg goed voor baritons en waarschijnlijk ook voor tenoren. Voor vrouwenstem zou ik het niet zeker weten, mogelijk willen ze een 'warmer' geluid. Deze mic is in ieder geval helderder dan de 'standaard' shure 58. Stevige mic ook, had hem graag liever met een knop gehad, dat is het enige wat hem nog beter zou maken....maar alles bij elkaar vindt ik de AKG D7 (met of zonder switch) een nog betere microfoon. Deze heeft een nog helderder geluid en past goed bij (lage) mannenstemmen.

Jd
Top microfoon!
Jos de Beer 07.11.2022
Deze microfoon klink veel beter dan de 'standaard' SM58 of Beta58. Transparanten, minder agressief, en veel mooier. Mijn eerste keus!

Prima zang microfoon
Anoniem 20.12.2016
Voldoet aan de verwachtingen en kwaliteid van Sennheiser