Seymour Duncan Pickup Cover White Logo

15

Cover voor pickup

  • Passend voor single coils
  • Met opschrift
  • Kleur: wit
  • 3-delige set
Leverbaar sinds Juni 2012
artikelnummer 288291
verkoopseenheid 1 stuk
Pickup System Singlecoil
Set No
Material Plastic
Colour White
€ 33
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering verwacht rond Maandag, 29.04.
1

15 Klantenbeoordelingen

3.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

7 Recensies

W
Wantnonickname 31.10.2020
De hoogte van de cover kwamen niet overeen met de hoogte van de pickup's.
Daardoor moest met de veer en de vijs waar de hoogte van de pickup mee geregeld worden wat geïmproviseerd worden, maar het lukte wel.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
TI
Völlig überteuert
Tobi I 19.04.2013
7,90 Euro für ein Stück weißes Plastik. Das wollte ich mir eigentlich sparen. Leider hat mein altes noname Cover nicht auf den SSL-2 gepasst. Deswegen musste ich doch zum Seymour Duncan greifen.
Die Passgenauigkeit ist OK, die Löcher für die Polepieces sind etwas groß, aber es wackelt nichts, wenn das Cover auf dem PU ist.
Farblich weicht das Weiß sichtbar von dem der weißen Seymour Duncan Humbucker ab. Das ist schade, weil ich schon gerne einheitliche Farbtöne hätte.

Der Preis allerdings grenzt an Wucher und ich bin froh, nur einen SSL-2 in meiner Gitarre zu verbauen.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
Sa
Der Preis ist echt happig,...
Sven aus T. 18.01.2018
....leider passen aber keine anderen Cover auf meine Seymour Duncan Antiquity Strat Pickups. Die Beschriftung der Cover gefällt mir auch nicht. Fazit: Teuer, hässlich, aber leider unumgänglich.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
K
Passen nicht!
Klaus762 17.03.2019
Diese Pickup Cover passen scheinbar nur auf einen Stegpickup.
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden