Shubb S1

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
CM
Beste capo ooit
Clavis Muziek 22.06.2021
Ik heb in m'n leven al zeker 10 verschillende capo's gehad. Deze heb ik pas vorig jaar ontdekt en uitgeprobeerd. En nu denk ik: waarom heb ik deze niet wat eerder getest? In mijn ogen de beste capo die er is. Hij laat de snaren mooi gestemd en trekt trekt ze niet scheef. Heel makkelijk te gebruiken en handig dat je hem vaster of losser kan vijzen. Hij werkt zelf op m'n ukelele en kleine klassieke kindergitaar zonder deze vals te laten klinken. Ik heb hem alleen nog niet op m'n resonator-gitaar getest. Dus daar kan ik niets over zeggen. Ik verwacht wel dat ook daar alles goed zou gaan.
Ik heb mijn capo gevonden.

Gewoon goed
RF1904 27.10.2020
Werkt naar volle tevredenheid, klemt de snaren goed af en verschuift niet. Soms onhandig om de capo te verplaatsen, maar dat is een beetje handigheid krijgen