i
beat maatje
imnotcreative 14.05.2021
goed pedaal voor als je wilt meespelen op een drumbeat. er kan uit verschillende stijlen en genres worden gekozen en het tempo kan zelf bepaald worden. makkelijk in gebruik.
houd er wel rekening mee als je gitaar in de beatbuddy word aangesloten en je gain/overdrive op je versterker opschroeft dit ook invloed heeft op het geluid van de drum.
ikzelf heb de mijne met een jack/mini-jack kabel op de mp3 ingang van mijn versterker aangesloten zodat de drumbeat geen niet wordt beinvloed door effecten.

NH
Nil Hammerstrumm 29.01.2021
Ik gebruik de beatbuddy voor thuis , bij de gitaar als luxe "metronoom" en om ritmes in verschillende stijlen te oefenen. Goed geluid, beter dan de Trio + en mijn oude Boss DR 660 drumcomputer.
De bediening is snel geleerd.