Singular Sound BeatBuddy

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
p
Altijd een drummer bij de hand
pieteraNL 16.12.2017
Ik heb deze BeatBuddy nu enkele jaren in gebruik in mijn homestudio en kan echt niet meer zonder. De kwaliteit van de samples is uitstekend en de uitgebreide set aan patterns af fabriek is meer dan voldoende. De bediening is ook zeer eenvoudig. Kies je genre, pattern, kit en tempo, en dan spelen maar. Voor mij als gitarist is het voetpedaal ideaal en letterlijk een BeatBuddy, oftewel een drummer in een doosje die precies doet wat ie moet doen. Tijdens het spelen trap je op de foot-switch voor perfect getimede fills inclusief variaties en transities. Met de BB Rig Manager software kun je je eigen custom patterns en zelfs hele tracks uploaden naar de BB. Heel handig als je drummer verhinderd is voor de oefensessie. En met de MIDI interface kun je DAW tracks met bass, synths en sample loops aansturen. Kortom, prima drum companion voor zowel in de homestudio als in de oefenruimte.

Geen metronoom maar een Beatbuddy!
Who 17.09.2015
Deze Beatbuddy geeft het gevoel samen met een drummer te spelen, thuis en zelfs in de kleine uurtjes is hij erg handig, maar ook op het podium.
Gewoon als een effectpedaal aansluiten en spelen maar!
Thomann, jullie hebben goede spullen in huis gehaald, en ik ook :)

Drummer
Adellary 26.03.2023
Prachtige drummer, goed geluid, stevige behuizing.
Maar een waardeloze software programma om de drummer van track en instellingen te voorzien.