SKB 62 Jag/Jazz

Precies wat ik er van had verwacht...!
Nekaf 11.09.2021
Omdat ik al eerder een bestelling had gedaan bij Thomann durfde ik het wel aan om weer een artikel te kopen. Ditmaal een Hardshell Case voor mijn Fender Jazzmaster. Kwam zonder problemen bij me aan. Was prima verpakt zodat er van schade geen sprake kon zijn. Kan niet anders zeggen dan dat ik ook nu weer voor de volle 100% content ben.

Genoemde Hardshell Case beantwoorde dan ook precies aan mijn wensen. Blij met deze aankoop omdat hij mijn dierbare Fender, welke ik koester, die bescherming geeft die deze gitaar verdiend...
De gitaar zit helemaal opgesloten en ligt zo vast als een huis. De case op zichzelf was netjes en de afwerking was perfect.
Ben er van overtuigd hier nog heel wat jaartjes mee op pad te kunnen als we een optreden hebben.