5 / 5

1 Recensie

€ 5.098

Drumset van hoge kwaliteit
Blackrider 04.02.2020
Na lang wikken en wiggen ben ik uiteindelijk overstag gegaan voor deze mooie Sonor SQ2 beech/vintage set.
Zoals gewend prima afwerking van het gehele product en een fantastische sound.
Zelf heb ik wel de slagvellen "clear" vervangen voor "coated" slagvellen, wat mijn voorkeur aan sound nog meer ten goede komt.
De meegeleverde 10x8" tom heeft een fantastische sound en is makkelijk te stemmen. ik kan me echter voorstellen dat deze maatvoering in de wat steverige muziek net niet helemaal aan de wensen voldoet qua sound en diepte.
Zelf heb ik momenteel bij Sonor ook nog een extra 12x9" tom in bestelling staan om de gehele sound van de kit nog aan te vullen naar meerdere opstel-mogelijkheden voor diverse muziek genres (van jazz naar stevige rock ).
De snare die ik toepas bij deze set is de handgemaakte Drum Art Olive snare 14x6,5", ( Italiaans) die hier qua sound en afwerking kleur helemaal te gek bij klinkt.