Source Audio Neuro Hub v1

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
Klein van stuk, groot in daden
Gianni74 25.01.2019
De hub is een enorme aanwinst voor mijn pedalboard gebleken. Ik gberuik 3 Source Audio pedalen en een expressie pedaal. De hub geeft niet alleen de midi signalen van mijn loopswitcher door maar zorgt er tevens voor dat het expressie pedaal voor alle drie de pedalen gebruikt kan worden. Als je gebruik maakt van een pedalswitcher en midi dan heb je slechts één midi kanaal nodig om alle Source Audio pedalen aan te sturen. De hub bewaard namelijk alle instellingen van de SA pedalen in zijn eigen scenes.
Wat onmiddelijk opviel was hoe klein dit apparaatje is! Neemt weinig ruimte in en kan zelfs onder een board verstopt worden. Enige nadeel is dan dat je niet makkelijk bij de knopjes kunt voor he het saven of kopieren van een scene.
Kortom en zeer handige en veelzijdige tool die, jammer genoeg, makkelijk over het hoofd gezien kan worden. Zijn sterke punt is meteen de zwakste en dat is dat het haast onmogelijk is te omschrijven voor welk gemak de hub kan zorgen en waar hij jouw pedalboard gebruikersvriendelijker kan maken.